سمنان

حضور فعال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان درنهمین نمایشگاه تخصصی نهادهای جامع کشاورزی ایران

حضور فعال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان درنهمین نمایشگاه تخصصی نهادهای جامع کشاورزی ایران

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نخستین نمایشگاه جامع کشاورزی و نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های دامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور به یک نمایشگاه جامع در بخش کشاورزی نیاز دارد و این نمایشگاه برای عرضه تولیدات باکیفیت ایرانی و توسعه صادرات بسیار حائز اهمیت است، بنابراین یکی از وظایف ما در وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از نمایشگاه‌های کشاورزی است.

ساداتی‌نژاد از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: اولین جلسه این ستاد صبح امروز با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد، که یک نهضت ملی و مردمی در کشور محسوب می‌شود .کاشت یک میلیارد اصله نهال با کمک بخش‌های مردمی یک نهضت ملی و مردمی است و امیدواریم این طرح در اسفند ماه و همزمان با روز ملی درختکاری در سراسر کشور آغاز شود و مردم در این طرح مشارکت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نمایشگاه جامع کشاورزی در سالی که مزین به شعار”تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” و با برنامه ریزی های منسجم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار می شود، افزود: بیش از 430 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به افزایش تولید در سال ۱۴۰۱ گفت: افزایش در تمام حوزه‌های کشاورزی اعم از زراعی، باغی، دام و طیور و شیلات رقم خورده است.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال واگذاری امور به اتحادیه‌ها هستیم و کار را با واگذاری تنظیم بازار مرغ شروع کرده‌ایم، امیدواریم اتحادیه‌ها بتوانند با قدرت عرصه تولید و توزیع را به پیش ببرند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان سمنان ، کارشناسان این اداره درغرفه اداره کل در سالن ۵ و غرفه شماره ۳9 واقع شده است. که ازتاریخ 19دی تا 22دیماه از ساعت 9صبح تا 15بعدازظهر پذیرای بازدید کنندگان خواهند بود.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا