فرهنگ و هنر

حضور دوباره محمدرضا حیاتی در تلویزیون نشانه چیست؟

حضور دوباره محمدرضا حیاتی در تلویزیون نشانه چیست؟

 محمدرضا حیاتی ـ گوینده باسابقه خبر صداوسیما ـ که نزدیک به دو سال از قاب تصویر دور بود، چند روز قبل به عنوان مهمان در یک ویژه برنامه زنده نوروزی در شبکه پنج سیما حاضر شد و در حالی که برای لحظاتی حرف هایش خطاب به بینندگان، با بغض همراه بود، برای مردم ایران سالی سرشار از «دوستی»، «مهربانی» و «رفاقت» و «صمیمیت» آرزو کرد.

ویدئوی حضور محمدرضا حیاتی در قاب تصویر صداوسیما، طی روزهای اخیر در فضای مجازی بارها دست به دست شده است و حتی برخی از آن به عنوان بازگشت این گوینده قدیمی به رسانه ملی تعبیر کرده اند.

با این همه خود حیاتی درباره همکاری مجددش با صداوسیما می گوید: من فقط به عنوان مهمان در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کردم.

این گوینده خبر پیشکسوت در پاسخ به اینکه آیا این حضور غافلگیرکننده می تواند نویدی برای بازگشت چهره آشنای او به قاب تلویزیون باشد؟ تصریح کرد: فعلا قرار نیست به تلویزیون برگردم و صحبتی در این زمینه نشده است.

حیاتی پس از اینکه همکاری اش با تلویزیون در دوره ریاست قبلی سازمان صداوسیما قطع شد، در فضای مجازی فعالیت هایی داشته است. او در این مدت بارها در گفت وگوهایی مجزا با تاکید کرده است که: «کار اهالی فرهنگ و هنر و رسانه بازنشستگی نمی‌شناسد و این قشر تا وقتی توان دارند و مردم دوستشان دارند، می‌توانند کار کنند.»

اما از جمله مطالبات جدی مخاطبان صداوسیما از پیمان جبلی ـ رییس این رسانه ـ از همان بدو آمدنش بازگشت چهره های محبوب و مردمی بوده است. که جبلی در پاسخ به این مطالبه به رسانه ها گفته بود: «تلویزیون ترکیبی از فکر و هنر و ایده و زیبایی و ظرفیت های انسانی است. تمام ظرفیت های انسانی که در قالب های مختلف هنرمند کارگردان، مجری و … عوامل تولید همه سرمایه های تلویزیون هستند و از هر کدام باید به بهترین نحو ممکن استفاده کرد که این پازل زیبا شکل بگیرد. هیچ ظرفیتی را در دوره جدیدی نمی گذاریم هدر برود از همه ظرفیت ها در حد امکان بهره مند خواهیم شد. تمام عزیزان ما و سرمایه های انسانی ما برای ما عزیز و محترم هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود اما اینکه در دوره تحولی جدید در ارتباط با چهره ها چه خواهیم کرد، امیدواریم ان شاءالله بتوانیم صیانت بهتری از چهره ها انجام دهیم.»

۵۸۵۸

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا