اخبار ورزشی

حضور جنجالی مادر امباپه در قطر/عکس

حضور جنجالی مادر امباپه در قطر/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ کیلیان امباپه تابستان سال پیش رسما تقاضای جدایی از پی‌اس‌جی را داد و ماه جولای اعلام کرد قصد پیوستن به رئال را دارد. او این خبر را زودتر اطلاع داده بود تا باشگاه فرصت لازم برای جذب جانشین را داشته باشد. رئال در هفته پایانی نقل و انتقالات دو پیشنهاد ۱۸۰ و ۲۰۰ میلیون یورویی به پی‌اس‌جی ارائه داد و در عمل هیچ پاسخی دریافت نکرد. پی‌اس‌جی روی موضع خود مبنی بر حفظ امباپه ماند و ریسک از دست دادن او به‌عنوان بازیکن آزاد را پذیرفت. پاریسی‌ها خوشبین بودند که در طول فصل بتوانند امباپه را به تمدید متقاعد کنند ولی این اتقاق هنوز رخ نداده و دیگر چیزی به پایان فصل نمانده است.
همه چیز حکایت از این دارد که امباپه فصل بعد راهی رئال خواهد شد تا به رویای کودکی‌اش برسد ولی اخیرا او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت که ممکن است قراردادش را تمدید کند؛ چون پارامترهایی جدید به میان آمده‌اند و ممکن است نظرش را تغییر دهند.

شب گذشته بود که اعلام شد مادر امباپه که مسائل اسپانسرینگ و مالی او را تحت کنترل دارد، همراه با ایتان، پسر کوچکترش که او نیز عضو پی‌اس‌جی است، راهی دوحه قطر شده است. استوری اینستاگرام برادر امباپه نیز این خبر را تایید می‌کرد و بلافاصله گمانه زنی‌ها شروع شد.
پی‌اس‌جی تحت مالکیت دولت قطر قرار دارد و گفته می‌شود آخرین تلاش‌ها برای تمدید با امباپه در حال انجام است و سفر مادر بازیکن به دوحه نیز به همین‌منظور بوده است. مارکا در این‌رابطه نوشت که مسئولان رئال نگران نیستند و معتقدند امباپه روی حرف و وعده خود خواهد ماند و با پایان فصل رسما قراردادش را امضا خواهد کرد. باید دید خروجی مذاکرات مادر امباپه با سران باشگاه چه خواهد بود. تمدید قرارداد یا جدایی قطعی؟

بیشتر بخوانید:
چشم‌های علی پروین را می‌دیدی کارت تمام بود!
طارمی در آستانه شکستن رکوردش در پرسپولیس
کادرفنی جدید استقلال مشخص شد/عکس
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا