همدان

حضور تیم ملی هاکی روی چمن در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱

رجب نورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به برگزاری اردوی تمرینی تیم ملی هاکی در همدان، اظهار کرد: تیم ملی هاکی روی چمن به منظور آماده‌سازی رویدادهای آسیایی و جهانی، یک دوره اردوی آماده‌سازی را در شهر همدان برگزار کرد.

وی ادامه داد: شهر همدان یکی از بهترین‎ مکان‎ها برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی است زیرا هم از امکانات مناسبی برخوردار بوده و هم شرایط ارتفاع این شهر بسیار مطلوب است.

سرمربی تیم ملی هاکی روی چمن کشور بیان کرد: همدان زیرساخت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش و به خصوص هاکی دارد و مجموعه بین‎المللی هاکی شهیدبهشتی نیز یکی از بهترین مجموعه‌های هاکی است.

وی از حضور تیم هاکی روی چمن ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ خبر داد و افزود: آذرماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور بنگلادش، حاضر شویم به همین منظور اردوی همدان برای آماده سازی حداکثری ملی‌پوشان برگزار شد.

نورانی اضافه کرد: اردوی ما در همدان از ۱۴ تا ۲۱ مهرماه برگزار شد و سعی داریم تا قبل از بازی‎های آسیایی چند اردوی دیگر را برگزار کنیم تا با آمادگی حداکثری راهی مسابقات شویم.

وی از کار سخت تیم ملی ایران سخن گفت و افزود: متأسفانه چند سالی بود مسابقات هاکی روی چمن در سطح کشور نداشته‌ایم به همین دلیل مشکلات مهارت انفرادی و تاکتیکی داریم که امیدوارم بتوانیم آن را تا قبل از مسابقات برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی هاکی روی چمن کشورمان خاطرنشان کرد: با حضور رئیس جدید فدراسیون هاکی، نگاه ویژه‌ای به هاکی روی چمن شده است و قطعا در آینده‎ای نزدیک دوباره هاکی ایران در این بخش به روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

انتهای پیام/89042/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا