اخبار استانها

حرکت کارناوال شادی همزمان با نیمه شعبان در شهرکرد

حرکت کارناوال شادی همزمان با نیمه شعبان در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، احمد مولوی با اشاره به اقدامات شهرداری شهرکرد به مناسبت نیمه شعبان اظهارداشت: با توجه به تقارن ایام شعبان و سال نو، کارناوال شادی از روز نیمه شعبان تا روزهای پایانی سال در سطح به صورت سیار حرکت خواهد کرد.  

وی افزود: نصب ۵۰۰ متر بنر در ۴ تابلو پازلی میدان معلم، خیابان آیت‌الله کاشانی، میدان امامزادگان دو خاتون(س) و چهارراه دامپزشکی با مضمون نیمه شعبان و عید نوروز، آماده سازی ۳ عدد تابلو پازلی در تپه نورالشهدا، ناحیه غرب و نصب بنر ازجمله اقدامات این شهرداری در ایام شعبانیه است.  

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: آماده‌سازی و نصب تعداد ۱۰ عدد پایه تمثال شهدای مدافع حرم در بلوار۱۷ شهریور، چاپ و نصب تعداد۲۰ عدد بنر در پایه‌های فرهنگی سطح شهر
 و نصب ریسه‌های رنگی پارچه‌ای در اکثر میادین سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده می‌باشد.

مولوی ادامه داد: تعویض تعداد ۹۰ عدد پرچم اهتزاز، راه‌اندازی و نصب ریسه‌های نوری در میدان قمر بنی هاشم(ع)، میدان شهداء، میدان انقلاب،   خیابان ملت و نقاط مختلف سطح شهر از دیگر اقدامات به شمار می‌آید.  

وی گفت: مشارکت و مساعدت با هئیت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و مشارکت با پایگاه فرهنگی تپه نورالشهدا نیز توسط این شهرداری صورت پذیرفت.

مولوی افزود: غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا در شهرکرد و ناحیه غرب نیز با ۴۰۰ عدد گلدان گل انجام شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا