اخبار ورزشی

حامد لک غمخوار تیم سقوط کرده!/عکس

حامد لک غمخوار تیم سقوط کرده!/عکس

بازی امشب پرسپولیس و شهرخودرو در شرایطی با برتری سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید که حکم سقوط مشهدی‌ها نیز در همین بازی و در فاصله یک مسابقه مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر امضاء شد تا تیمی که از ابتدای فصل با مشکلات و شرایط عجیبی مواجه بود، به لیگ یک برود.
حامد لک که در دیدار مقابل شهرخودرو با وجود دریافت یک گل، واکنش‌های تماشایی داشت و بارها مانع از باز شدن دروازه پرسپولیس و حفظ برتری سرخ‌پوشان شد، در پایان این بازی دست به اقدام جالبی در زمین چمن ورزشگاه آزادی زد.

دروازه‌بان با تجربه پرسپولیس پس از دیدار مقابل شهرخودرو بدون اینکه خوشحالی انجام بدهد، به سمت بازیکنان مشهدی و تعدادی از همبازیان سابق خود ازجمله میلاد فراهانی رفت و به آنها دلداری داد.
شهرخودرو به قول داوود سیدعباسی یک تیم بی‌کَس بود که از ابتدای فصل حتی اجازه بازی در ورزشگاه خانگی خود در مشهد را نداشت و تداوم این روند اسف‌بار کاری کرد تا این تیم با وجود نمایش شایسته در دور برگشت و به‌ویژه بازی پایاپای مقابل پرسپولیس در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر، سقوط کند.
بازیکنان شهرخودرو تا دقایقی پس از پایان دیدار با پرسپولیس در زمین آزادی مانده بودند و اشک می‌ریختند که حامد لک به سمت آنها رفت و به آنها دلداری داد.

251 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا