یزد

حاج قاسم الگویی کامل برای مدیران جهادی در نظام انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های این هفته ۱۰ دیماه نماز جمعه دارالعباده که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، با بیان این‌که بهترین راه مهار کرونا واکسن زدن است، اظهار کرد: همکاری مردم در دز سوم واکسیناسیون جدی گرفته شود.

وی با بیان این‌که مردم نباید به شایعات و برخی تبلیغات سوء در خصوص واکسن توجه کنند، افزود: همکاری مردم با کادر بهداشت و درمان راه علاج پیشگیری از ویروس است .

امام‌جمعه موقت یزد به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به تبیین ویژگی‌ها و خدمات وی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی مرد اصلی میدان جهاد، ایمان، اخلاص و فداکاری صادقانه بود و باید این روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در کشور روز به روز گسترش یابد.

محمدی شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی کامل و موثر برای مدیران جهادی در نظام انقلابی دانست و بیان کرد: مکتب حاج قاسم رمز پیروزی در برابر توطئه دشمنان است.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد یاد و خاطره آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی را گرامی داشت که نقش مهمی در تربیت شاگردان مجاهد و انقلابی داشت و باید یاد وی همواره زنده نگه داشته شود.

وی ایام فاطمیه را تسلیت گفت و بیان کرد: مردم باید همواره سیره این بانوی فداکار و نمونه اسلام را الگوی زندگی عملی خود قرار دهند.

محمدی در پایان دهه بصیرت را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: برای غلبه بر مشکلات و شکست اهداف دشمنان به بصیرت دینی و انقلابی در تمامی عرصه‌های زندگی نیاز است .

انتهای پیام/الف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا