اخبار ورزشی

جهانبخش بدترین بازیکن فصل فاینورد شد!

جهانبخش بدترین بازیکن فصل فاینورد شد!

به گزارش خبرگزاری recive؛ سایت هلندیfcupdate در گزارشی به عملکرد فصل فاینورد پرداخت و به ذکر بهترین‌ها و بدترین‌های این تیم پرداخت.
فاینورد در رده سوم لیگ هلند پس از آژاکس و آیندهوون نمایشی عالی داشت و توانست در رده سوم قرار گیرد و به فینال لیگ کنفرانس اروپا برسد. آنها شانس دارند در ۴ خرداد ماه با پیروزی مقابل رم و مورینیو، قهرمان اولین دوره این رقابت شناخته شوند.
فاینورد فصل خوبی داشت ولی علیرضا جهانبخش نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود به ثبت رساند. او در ابتدای فصل و در بازی‌های مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا خوب بازی کرد ولی هر چه فصل پیش رفت، به یک نیمکت نشین بدل شد.
کاپیتان تیم ملی کشورمان ۴۰ بازی برای فاینورد انجام داد و آمار ۸ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رساند.
سایت fcupdate در خصوص جهانبخش نوشت: وقتی استیون برگویس از فاینورد راهی آژاکس شد، فاینورد برای جانشینی او به دنبال علیرضا جهانبخش رفت. خیلی از هواداران او را به تیم پیشنهاد دادند و مدعی شدند که این بازیکن در خط تهاجمی به فرمانده تیم ملی ایران لقب گرفته است. با این حال، او نمایش خوبی نداشت و فصلی بدون خوشحالی را سپری کرد. در ابتدا در ترکیب اصلی قرار داشت ولی خیلی زود محو شد و به نیمکت رسید. مهاجم باتجربه امیدوار است تا توانایی‌های خودش را پس از تابستان نشان دهد.
این سایت نمره ۴ را برای جهانبخش درنظر گرفت تا بدترین بازیکن فصل فاینورد شناخته شود.
بیشتر بخوانید:

مهدی تاج دوباره در فدراسیون فوتبال!/عکس

یک ملی‌پوش و دو استقلالی سابق در لیست یحیی

باارزش‌ترین هت‌تریک تاریخ فوتبال ایران/عکس
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا