خوزستان

جهاد تبیین، جریان تحریف را خنثی می کند/ ایجاد تشکیک در ذهن جوانان از اهداف دشمنان است

جهاد تبیین، جریان تحریف را خنثی می کند/ ایجاد تشکیک در ذهن جوانان از اهداف دشمنان است

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، جریان تحریف را خنثی می کند، افزود: ایشان مکررا در سخنرانی خود بر جهاد تبیین تاکید دارند و می فرمایند که امروزه اراده دشمن بر آن شد که به وسیله تحریف، در ذهن نسل جوان سیاه نمایی ایجاد کند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به دور تازه مذاکرات در برجام، گفت: همچنین حضرت آقا با تاکید بر اینکه مراوده فقط در آمریکا خلاصه نمی شود می فرمایند اساس این مذاکرات اقتصادی نیست و نباید معیشت را به آن گره زد.

شهریاری بیان کرد: اگر در حال حاضر نیز مذاکرات برجام ادامه پیدا کرده به علت دریافت خسارت نسبت به بی تعهدی آمریکا در توافقات گذشته است.

وی عنوان کرد: حضرت آقا برای تداوم مذاکرات، رعایت 9 بند را الزامی دانستند که اگر اجرا می شد امکان نداشت ایران در گوشه رینگی به نام برجام بماند تا از سوی دشمن مشتی در قالب مکانیسم ماشه ای دریافت کند. همانطور که حاج قاسم نیز می فرمایند ما هرجا خودمان را با ولایت تنظیم کردیم؛ توفیق حاصل شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم با ولایت تنظیم است و حتما پیروزی به همراه دارد، ادامه داد: برجامی که در دولت یازدهم و دوازدهم شکل گرفت برای ما پر از هیچ بود و آقا نیز فرمودند که این یک تجربه برای دولت های آینده است.

آتش دشمن به سمت نقاط قوت انقلاب

شهریاری ادامه داد: نکته ی دیگری که حضرت آقا به آن اشاره دارند این است که دشمن هر جا را بمباران می کند؛ آن جا نقطه قوت انقلاب اسلامی است و نهاد مقدس سپاه و جوانان هدف امروز دشمن می باشند.

وی افزود: رهبری درباره جوانان که اهداف دشمنان هستند؛ می فرمایند امروزه اراده دشمن بر آن شد تا در ذهن نسل جوان تشکیک ایجاد کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دشمن با ایجاد گره های ذهنی در جوانان امروزی به دنبال تغییر رفتار ملت و ساختار انقلاب اسلامی است اما اکنون جوان های ما در برهه های مختلف درخشیدند و همانند هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از حرم ثبت نام می کنند یا در مراسم اعتکاف که تقویت مبانی و اندیشه اسلامی است با تمام محدودیت های کرونایی، حضور بهم می رسانند.

شهریاری به انتشار فایل صوتی منتسب به سپاه نیز اشاره کرد و گفت: این فایل صوتی 49 دقیقه است که شبکه تلویزیونی رادیو فردا آن را به صورت تقطیعی منتشر کرد که القا کند در این نهاد انقلابی فساد وجود دارد اما اگر کل این فایل شنیده شود؛ نشان دهنده اراده قوی سپاه در مبارزه با فساد است که علاوه بر استرداد اموال، برای افراد خاطی مجازات حبس از 30 تا 20 سال در نظر گرفته شده است.

مکتب حاج قاسم الگوی مبارز جریان مقاومت

وی در ادامه پیرامون ارتباط جریان مقاومت و مکتب حاج قاسم، گفت: دشمنان برای حذف حاج قاسم، او را به شهادت رساندند اما نمیدانستند “شهید سلیمانی” از “حاج‌قاسم سلیمانی” خطرناک تر است چرا که اکنون او به یک الگوی مبارز در جریان مقاومت تبدیل شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در حال حاضر نام حاج قاسم یک بهانه برای تقویت جریان مقاومت و مبارزه با امپریالیسم و کشورهای سلطه گر شده است لذا در این فایل صوتی تلاش کردند که ایشان را بزنند.

شهریاری ادامه داد: چه کسی باور می کرد که در آغاز قرن 22 و در قالب جبهه مقاومت، رییس جمهور وقت آمریکا در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق اعلام کند که ما دیگر بنا نداریم در عراق کار نظامی انجام دهیم و به دنبال فعالیت های مستشاری هستیم و سپس 14 پایگاه آمریکا از این کشور خارج شوند.

بیانات رهبری، نقشه راه است

وی ادامه داد: لذا فرمایشات حضرت آقا مانند همیشه راهگشا است و در هر مقطعی که بیانات ولایت و امامان معصوم بر زمین ماند مجبور به پرداخت هزینه شدیم همانطور که سخنان پیامبر اسلام (ص) بر زمین ماند و کربلا نتیجه آن شد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: تا به امروز 124000 پیامبر آمدند و مردم با آن ها همراهی نکردند یا نتیجه و تداوم نداشت اما انقلاب اسلامی ایران علاوه بر تحقق، استمرار پیدا کرده است. هیچ شاه و فرماندهی پس از ورودش به این شکل از سوی مردم مورد استقبال قرار نگرفت و همچنین بی نظیرترین تشییع برای امام (ره) بود در نتیجه دشمن از این موضوع نگران است اما در مقابل استقامت ملت ایران سنگر به سنگر در حال عقب نشینی است

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا