فرهنگ و هنر

جهادی‌ها به کمک زلزله‌زدگان اندیکا می‌روند +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، بنیاد جهادی مهرالرضا(ع‌) برای کمک به زلزله‌زدگان چلگرد و اندیکا برنامه‌ریزی کرده است.

با توجه به وقوع زلزله و عدم کمک‌رسانی به مناطق زلزله زده، بر آن شدیم تا با جمع آوری مبلغ مورد نیاز به بازسازی منازل تخریب شده، احیای اشتغال به وسیله خریداری دام و باقی نیازهای ضروری مردم بپردازیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در این خصوص اظهار داشت: در این منطقه حدود ۶۰۰ روستا وجود دارد که بسیاری از آن‌ها ۱۰۰ درصد تخریب شده است. البته الحمدلله به دلیل اینکه مردم در چادر بودند و هنوز در این اقامتگاه‌ها ساکن نشده بودند، تلفات جانی نداشت.

وی با اشاره به اینکه این منطقه کوهستانی است و تا یک ماه آینده درگیر برف و طوفان خواهد شد، گفت: نیازمندیم در فرصت باقیمانده اقلام گرم مانند پتو، بخاری نفتی، لباس گرم و چادر به ساکنان این منطقه برسانیم.

قاسمیان ادامه داد: حل مشکلات این منطقه در ابتدا نیازمند پیگیری از مسئولین است که در قالب گروه جهادی پیگیر آن هستیم و در بعد دوم نیز نیازمند کمک‌های مردمی است.

 

توضیحات قاسمیان در خصوص این طرح کمک‌رسانی

مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای این طرح کمک‌رسانی به شماره کارت ۵٠٢٩٣٨٧٠٠١٠٠٢١۴١ به نام بنیاد جهادی مهرالرضا(ع‌) واریز و یا از طریق کد دستوری  #۱۰۸۳*۷۸۰* واریز کنند. اطلاعات بیشتر در سایت www.besazim.ir اعلام شده است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا