آذربایجان شرقی

جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای منطقه امنیت آفرین بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی اسماعیلی اظهار داشت: رزمایش فاتحان خیبر بخش کوچکی از توان نظامی کشورمان را به نمایش گذاشت که باتوجه به تحرکات نیروهای فرامنطقه ای در نزدیکی مرزهای کشورمان پیام روشنی را به آنها مخابره کرد.

وی افزود: پاسخ کشورمان به دشمنانی که به فکر سلب امنیت مرزها باشند نابودکننده وسخت است و نظامیان ایران با اقتدار آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستند.

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش داخل مرز و سرحدات کشور حق جمهوری اسلامی است گفت: ایران همواره برای منطقه امنیت آفرین بوده است و هرگز آغاز کننده جنگی در طول تاریخ خود نبوده و اقتدار دفاعی ایران نیز در خدمت آرامش منطقه است و کسی حق اظهار نظر در مورد آن را ندارد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد تحرکات تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی برای مقابله با رویکرد جدید سیاست خارجی کشورمان برای ایجاد روابط دوستانه با کشورهای همسایه است اما بدون شک محکوم به شکست است و ما به رئیس جمهور آذربایجان توصیه می کنیم از حافظه تاریخی خود استفاده کند و همراهی و حسن همجواری جمهوری اسلامی ایران را به یاد داشته باشد و کمی در اظهار نظر عاقلانه‌تر رفتار کند و اجازه ندهد منطقه جولانگاه کشورهایی شود که دوستی و قرابتی با ملت و فرهنگ منطقه ندارند.

انتهای پیام/60001


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا