آذربایجان غربی

جلوگیری از فعالیت رانندگان شهری ارومیه که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، ناصر سعید آبادی با بیان اینکه واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهری تداوم دارد،  اظهار داشت: تاکنون حدود 4 هزار راننده از جمله رانندگان دارای کارت فعالیت اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، آژانس‌های تلفنی شهری و رانندگان وانت بارهای حمل بار شهری دارای مجوز فعالیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی واکسینه شده اند.

 وی تصریح کرد: روند واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در محل  اداره حرکت و پشتیبانی اتوبوسرانی ارومیه واقع در خیابان شهید باباساعی از 6 مرداد ماه آغاز شده است.

سعید آبادی یادآوری کرد: تزریق واکسن ویژه فعالان ناوگان حمل ونقل عمومی با ارائه کارت هوشمند فعالیت و بهره برداری و کارت ملی و بر اساس زمانبندی اعلام شده در دو شیفت صبح و بعداز ظهر انجام می شود.

وی با بیان این که واکسیناسیون رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس بخشنامه های واصله الزامی است، تاکید کرد:  به جهت اطمینان خاطر مسافران شهری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان رانندگان  از فعالیت رانندگانی که جهت دریافت واکسن کرونا اقدام نکنند جلوگیری کرده و مجوز فعالیت آنها تمدید نمی شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا