مازندران

جشن پدران آسمانی در آمل برگزار شد

جشن پدران آسمانی در آمل برگزار شد

به گزارش recive از مازندران، روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در همایش پدران آسمانی آمل گفت: مولا علی عصاره فضائل بشریت و نماد انسان کامل در ویترین خداوند برای همه نسلها است.

سلگی افزود: تمام زندگی مولا علی درس انسان زیستن بود او که فریادش، سکوتش، قیامش، قعودش، انقلابی زیستن و محافظه کاری اش، و اما سکوت علی سکوتی که بلندترین فریاد او بود بزرگترین پیام را دارد، علی تنها حکمران تاریخ بود که وقتی در قدرت نبود محافظه کار بود و وقتی حاکم شد انقلابی شد، در مجلس رزم پهلوان میدان بود که تاریخ نظیر سلحشوریهایش را ندیده و در مجلس بزم، عارف بالله بود علی جمع اضداد بود که خداوند به انسانها هدیه داد تا چگونه زیستن و چگونه مردن را از او بیاموزند.

وی افزود: خانواده شهدا از وضعیت اقتصادی شکل گرفته، از مدیریت غلط لیبرالها متالم اند. در هشت سال گذشته کمر خمیده والدین شهدا به واسطه سفره های خالی مردم خمیده تر شد، ما شرمنده سفره های خالی مردم هستیم. ما شرمنده پدر و مادرانی هستیم که در تامین معاش فرزندانشان ناتوانند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، تصریح کرد: برای بازگرداندن انقلاب به راه و سیره شهدا باید شب و روز کار کنیم. عزتمندی و سرافرازی ایرانیان سبب تسکین آلام ما در تحمل فراق شهدایمان است.

در این مراسم، سید عباس حسینی فرماندار شهرستان آمل، حاجی پور، رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم آمل در مجلس، کهنسال، مدیرکل بنیاد شهید و ریاحی، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان، حضور داشتند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا