سمنان

جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها در استان سمنان برگزار می شود

جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها در استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، منصوری برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی را از جمله اقدامات ارزشمند برای تبیین ارزش ها و هدایت جامعه در مسیر مهدویت دانست و گفت: در این جشنواره موضوعات متنوعی در زمینه های مختلف وجود دارد که هر یک به صورت ماموریت استانی تعریف شده است.

وی از ماموریت استان سمنان در برگزاری جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های درخشان استان سمنان در حوزه متون علمی و داستان نویسی شرایط مطلوبی برای برگزاری شایسته این جشنواره که به نام و یاد شهدا مزین شده، فراهم است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تاکید دکتر طهرانچی در جلسه شورای دانشگاه در تبریز برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره های امامت و مهدویت، پیگیری جدی موضوع را خواستار شد و افزود: تلاش می‌کنیم این برنامه به شکل آبرومند برگزار و در این راه باید از ظرفیت سایر ادارات سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بهره برده شود.

دکتر مهدی سلطانی فر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گزارشی از اقدامات انجام شده در برگزاری جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها ارائه و برنامه های در دست اقدام را تشریح کرد.

در این جلسه که صبح امروز در سالن جلسات حوزه ریاست واحد سمنان برگزار شد، مسئولان استانی این دانشگاه از جمله رئیس دبیرخانه هیات امنا، رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری، مدیر روابط عمومی، مدیر برنامه و بودجه، مدیر مالی حضور داشته و در رابطه با اجرای برنامه های عملیاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا