اجتماعی

جزییات تیزی‌کشی گروهی در پارک دانشجوی تهران

جزییات تیزی‌کشی گروهی در پارک دانشجوی تهران

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین‌باره گفت: روز گذشته دو گروه از افراد در محوطه پارک دانشجو با هم درگیری کلامی پیدا کردند که دقایقی بعد با بالاگرفتن نزاع کلامی، شکل درگیری آنان نیز به فیزیکی بدل شده و در همین حین این افراد از چاقو و تیزی برای درگیری استفاده کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران پلیس ۱۱۰ و کلانتری در محل حاضر شدند، افزود: با حضور ماموران این افراد متواری شده و پا به فرار گذاشتند که در همان محل یکی از این افراد که دچار جراحت نیز شده بود، دستگیر شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌ ساعاتی بعد حدود سه تن دیگر از افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر اصلی از دو گروه درگیرشده نیز جزو دستگیر شدگان هستند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد حاضر در این درگیری در حال انجام است، به ایسنا گفت: سه نفر از چهار متهم دستگیر شده دچار آسیب دیدگی شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند اما آسیب دیدگی و جراحت آنان سنگین نبود.

وی درباره دلیل و انگیزه از این نزاع نیز اظهاکرد:‌ تحقیقات و بازجویی‌هایی انجام شده حاکی از آن است که اعضای حاضر در این نزاع دو گروه بودند که در پارک دانشجو حضور داشته و اصطلاحا ادعای “گنده لاتی” داشتند. این افراد با یکدیگر کل‌کل کرده و درگیری آنان بالا گرفته که البته مدت زمان این درگیری در حد چند دقیقه بوده و بلافاصله با حضور ماموران درگیری خاتمه یافت.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تاکید بر اینکه امنیت در محدوده پارک دانشجو برقرار است، گفت:‌ ماموران پلیس اجازه هیچ گونه ناامنی یا ایجاد احساس ناامنی برای شهروندان را نخواهند داد.

بیشتر بخوانید:

قمه کشی در تئاترشهر/ اراذل و اوباش در یک قدمی یک بنای فرهنگی

قتل دوست با انگیزه مالی؛ قاتل چطور دستگیر شد؟

۴۷۲۳۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا