اجتماعی

جزئیات دستگیری برادر یک نماینده مجلس/ تلاش نماینده برای فراری دادن مجرم / توضیحات دادسرای انقلاب

جزئیات دستگیری برادر یک نماینده مجلس/ تلاش نماینده برای فراری دادن مجرم / توضیحات دادسرای انقلاب

برادر فاطمه مقصودی نماینده اصلاح‌طلب بروجرد یکشنبه شب مورخه ۲۸ فرودین ماه در یکی از پمپ‌بنزین‌های این شهرستان در حین خروج از شهر دستگیر می‌شود.

وقتی مأموران نیروی انتظامی این مجرم را هنگام خروج از شهر، داخل ماشین فاطمه مقصودی خواهرش شناسایی می‌کنند قصد دستگیری وی را دارند که با ممانعت و جنجال‌سازی این نماینده اصلاح‌طلب مجلس مواجه می‌شوند.

حمیدرضا مقصودی برادر خانم مقصودی بنا بر آنچه که سرپرست دادستانی بروجرد اعلام کرده به جرم کلاهبرداری به ۵ سال حبس محکوم شده است و مأموران برای جلب و اجرای حکم در تعقیب وی بوده‌اند که ظاهراً این متهم پس از مدت‌ها متواری بودن، چند شب پیش شناسایی شده‌است.

فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در فیلم‌هایی که از لحظه دستگیری این متهم در فضای مجازی پخش شده است تلاش می‌کند مانع اجرای قانون و دستگیری برادر مجرمش توسط ضابطین قضایی شود.

سجاد بیرانوند سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد در این زمینه گفت: برادر خانم مقصودی نماینده بروجرد از طریق واحد جلب دادسرا توسط سه مأمور انتظامی کلانتری ۱۵ دستگیر شده است.

وی افزود: خانم نماینده خودش از اجرای حکم دستور قضایی استنکاف کرده و قصد داشته است که برادرش را فراری بدهد که علیه او نیز اعلام جرم خواهیم کرد.

بیرانوند عنوان کرد: برادر خانم مقصودی به جرم کلاهبرداری به ۵ سال حبس محکوم شده که مدت چهار ماه است در حال تعقیب وی هستیم که مأموران شب گذشته در پمپ بنزین جوجو مامورین وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به شلوغ‌کاری‌های خانم نماینده، بیان کرد: حکم برادر خانم مقصودی ۲ سال پیش صادر شده و اکنون نیز توسط مأموران دستگیر شده است و بنده کاملاً در جریان مراحل دستگیری وی بوده‌ام.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد تصریح کرد: صراحتاً اعلام می‌نمایم که فاطمه مقصودی نماینده این شهرستان قصد سیاه‌نمایی و کارش جرم بوده که در فیلم‌های پخش‌شده نیز کاملاً مشخص است که وی برادر خود را فراری دهد که علیه این نماینده نیز اعلام جرم خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: همچنین صورتجلسه تخلف فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس را برای شورای نگهبان ارسال کردیم.

۴۷۴۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا