سمنان

جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد استان سمنان اعلام شد

جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان نادر رهبر با اعلام این خبر به خبرنگار ما در سمنان اظهار کرد: آزمون جامع دکتری تخصصی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد.

رهبر با بیان اینکه بخش کتبی این آزمون در تمامی رشته‌ها بصورت حضوری برگزار خواهد شد، درباره زمان برگزاری آزمون جامع گفت: بخش کتبی این آزمون در روز های سه شنبه و چهار شنبه 3 و4 خرداد ماه سال جاری به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح واحدهای دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش شفاهی هم در واحدهای دانشگاهی استان بصورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق سامانه‌های مورد تائید دانشگاه حداکثر تا تاریخ یازدهم خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رهبر با اشاره به اینکه مسئولیت هماهنگی و برگزاری جلسات آزمون شفاهی با مدیران گروه‌های آموزشی است، بر لزوم هماهنگی های لازم توسط دانشجو با مدیران گروه‌های آموزشی مربوطه به منظور اطلاع از زمان و شرایط آزمون شفاهی تأکید کرد و حضور مدیران گروه‌های آموزشی واحد های دانشگاهی را در روزهای برگزاری آزمون، الزامی دانست.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته، جلسات امتحانات کتبی در یک روز (حداکثر3 درس در هر رشته) و در سه نوبت (9 الی 10:30؛ 11الی12:30 و 13:30 الی 15) برگزار خواهد شد.

رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: شرکت دانشجویان در هر دو بخش کتبی و شفاهی آزمون جامع الزامی می باشد و عدم شرکت دانشجو در هر یک از این دو آزمون، غیبت در آزمون جامع محسوب خواهد شد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا