قزوین

جریمه میلیاردی قاچاقچی مرغ در قزوین

جریمه میلیاردی قاچاقچی مرغ در قزوین

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ علیرضا حسن‌پور، سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت‌زنی و کنترل خودروها با مشکوک‌شدن به یک خودرو در جاده رشت-قزوین، پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی، تعداد بیش از یک هزار و 200قطعه مرغ را که بدون مجوز حمل می‌شد، کشف کردند.
او افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا پس از احراز تخلف، متهم علاوه بر عرضه کالای مکشوفه به هر قیمت مصوب در بازار به پرداخت یک میلیارد و۸۶۰میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
حسن‌پور با اشاره به طرح برخورد با محتکران به کشف چند انبار ارزاق عمومی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در گشت‌های مشترک تعزیرات یک انبار شکر در جاده شهر صنعتی 4هزار و 325کیسه ۵۰کیلویی و همچنین در یک انبار در اقبالیه 175کارتن شش شانه‌ای تخم مرغ و بیش از ۲۶۶کیسه قند ۲۰کیلویی و ۱۹کیسه سبوس گندم کشف و ضبط شد که در حال حاضر با قید فوریت در حال رسیدگی جهت صدور و اجرای رای می‌باشد.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اینکه با محتکران و متخلفان تعارفی نداریم خط قرمز تعزیرات را تضییع حقوق عامه اعلام کرد و نسبت به هرگونه اقدام منافی قانون هشدار داد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا