زنجان

جرایم سنگین در انتظار خودروهای متخلف

 سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای جدی اعمال محدودیت در شهرهای استان اظهار کرد: ساعت منع تردد تغییر کرده اما پس از این چند روز دوباره طبق روال گذشته اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: البته تردد و حضور خودروها در مناطق و معابر گردشگری و تفریحی استان ممنوع است و حضور خودروها از ساعت ۲۲ (طبق روال گذشته) نقض قانون محسوب و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی، حجم تردد و ترافیک معابر شهری کاهش یافته که این نشانه همراهی و همکاری شهروندان در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان همچنان ادامه دارد و مبادی ورودی و خروجی شهر با حضور نیروهای پلیس کنترل می‌شود، گفت: انتظار ما از هم‌استانی‌ها و سایر هم‌وطنان‌مان این است که به این دستورالعمل‌ها توجه داشته باشند.

سردار جهانبخش با اشاره به استقرار پلیس در ۳۱ نقطه استان برای کنترل عبور و مرور بیان کرد: طبق ابلاغیه، هر گونه تردد خودروهای غیربومی به استان و شهرستان‌های استان ممنوع بوده و خروج خودروهای بومی استان نیز از این منطقه ممنوع خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امیدواریم هم‌استانی‌ها همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند تا شاهد اوج بیشتر این بیماری نباشیم.

وی تصریح کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد این ممنوعیت‌ها در ورودی و خروجی تمام شهرها در حال اعمال است و تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ادامه خواهد داشت.

سردار جهانبخش گفت: کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران بنده در تمامی محورها صورت خواهد پذیرفت و بر اساس قانون هرگونه تخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/73005/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا