آذربایجان غربی

جذب 210 نفر آتش‌نشان در چهار سال اخیر در شهرداری‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه در مراسم صبحگاه مشترک و رژه خودرویی سازمان آتش‌نشانی ارومیه اظهار داشت: روحیه ایثار و از خود گذشتگی آتش‌نشانان آنان را هم‌ردیف رزمندگان دفاع مقدس قرار داده است.

وی با اشاره به آتش‌سوزی پارک جنگلی قوشچی و کارخانه کارتن‌سازی، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با روحیه جهادی خود در همه حال برای عموم قابل احترام و مقدس هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به عدم تناسب ساخت‌وسازهای شهری با مباحث آتش‌نشانی، افزود: انتظار می‌رود تدابیر شهری به‌گونه‌ای باشد تا توانمندی آتش‌نشانان افزایش یافته و از تلفات احتمالی جانی و مالی جلوگیری شود.

رحمانی عنوان کرد: با وجود کمبودها و نواقص به‌ویژه کمبود نیروی انسانی در سالیان گذشته آزمون‌هایی برای جذب نیروهای آتش‌نشان برگزار شده که ۲۱۰ نفر در استان جذب شده‌اند که ۸۵ نفر در شهر ارومیه در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی تأمین و بروزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی را مهم برشمرد و یادآور شد: متأسفانه بهره‌مندی استان از ارزش افزوده مالیاتی بسیار کم است که اگر افزایش یابد می‌توان شاهد تحولات خوبی بود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا