سمنان

جذب بیش از یک هزار اشتراک جدید برق در شهرستان شاهرود

جذب بیش از یک هزار اشتراک جدید برق در شهرستان شاهرود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان جمال فرخ زاده بیان کرد: با جذب این تعداد اشتراک برق، هم اینک این مدیریت به 103 هزار و 114 مشترک برق خدمات ارائه می نماید.

وی با اشاره به این که برای تغذیه برق مشترکین جدید شهرستان ، 24 دستگاه پست هوایی توزیع برق با قدرت سه هزار و 30 کیلوولت آمپر نصب گردیده گفت: احداث 14 هزار و 929 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، از جمله اقدامات صورت پذیرفته در عرصه خدمت رسانی محسوب می شود.

وی اظهار کرد: به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت شبکه سیمی ، 27 هزار و 668 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در نقاط مختلف شهرستان ، به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

فرخ زاده همچنین بیان کرد: برای استمرار خدمات دهی به مشترکان برق و حفظ و پایداری خطوط برق رسانی، افزون بر 9 هزار متر شبکه توزیع برق شهرستان، اصلاح و بهینه سازی شده است.

وی با اشاره به این که 486 پروژه ی عمرانی برق رسانی در راستای توسعه زیرساخت ها در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا درآمده یادآور شد ؛ برای این تعداد پروژه ، اعتباری به مبلغ 146 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی به هوشمند سازی کنتورها اشاره کرد و افزود : تاکنون یک هزار و 272 کنتور هوشمند در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی، در این شهرستان نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود تصریح کرد: احداث شش دستگاه پست هوایی عمومی جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود پروفیل ولتاژ و ظرفیت سازی جهت تامین برق متقاضیان جدید انشعاب، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی روستاهای راهنجان، علی آباد، خوریان، قلعه شوکت، مرادآباد و اردیان به کابل خودنگهدار، احداث شبکه فشار متوسط زمینی حدفاصل میدان جمهوری تا چهارراه معلم و توسعه شبکه 20 کیلو ولت زمینی به منظور رینگ پست های زمینی میرابوطالب و 17 شهریور، از جمله پروژه های در دست اقدام این مدیریت، تا خاتمه ی سال 1400 به شمار می رود.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا