اخبار ورزشی

جدایی مجیدی جدی شد؛ فرهاد شبانه رفت

جدایی مجیدی جدی شد؛ فرهاد شبانه رفت

حال و هوای رختکن استقلال پس از قهرمانی در لیگ برتر متفاوت و خاص بود؛ وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، بازیکنان یکی یکی وارد رختکن شدند تا خود را برای اهدای جام و جشن قهرمانی آماده کنند.

این قهرمانی در حالی رقم خورد که آبی‌ها سال‌ها دستشان از جام کوتاه مانده بود و به همین خاطر شور و شوق زیادی در رختکن وجود داشت.
آن ها رختکن را روی سرشان گذاشته بودند؛ لباس‌های خود را عوض کرده و تی‌شرت‌های آبی رنگ که عدد ۱۰ روی آنها حک شده و حکایت از قهرمانی‌های آبی‌پوشان در تمام ادوار لیگ برتر داشت را پوشیده و به سمت زمین روان شدند.
فرهاد مجیدی آخرین نفری بود که که به رختکن رسید؛ وقتی او وارد شد شاگردانش را در آغوش گرفت، از آنها بابت پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و طاقت‌فرسا که منجر به قهرمانی آبی‌پوشان شده بود، تشکر کرد و خطاب به آنها گفت: شما بهترین هستید، عالی بودید و افتخار می‌کنم که در این فصل سرمربی تیمتان بودم!
بازیکنان استقلال پس از جشن مفصل در رختکن، با هلهله پله‌ها را بالا آمده و به زمین رسیدند. آن جا بود که با هواداران هم‌صدا شدند و سرود قهرمانی را سر دادند.
بازیکنان استقلال از تونل قهرمانی که خود تشکیل دهنده‌اش بودند، عبور کرده و پس از دریافت مدال‌های خود، آماده بالا بردن جام قهرمانی شدند؛ جامی که در لحظه بالا رفتن توسط وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها، ورزشگاه آزادی را تا مرز انفجار پیش برد.
شاید که نه، به طور حتم احساسی‌ترین صحنه در مراسم جشن قهرمانی اشک‌های فرهاد مجیدی بود. او در زمان اعلام نام خود بغض کرد و وقتی به سکوی قهرمانی رسید اشک ریخت. فرزاد مجیدی و بیژن طاهری کسانی بودند که سرمربی استقلال را در آغوش گرفتند.
مجیدی دست به سینه ایستاد و تمام اتفاقات فصل را در ذهنش مرور کرد؛ او فشار زیادی را روی شانه‌هایش حس می‌کرد و به همین علت در لحظه گرفتن مدال اشک ریخت تا به همه بفهماند برای رسیدن به این جام چه سختی‌هایی را متحمل شده است!
شاید خیلی‌ها از خود می‌پرسند چرا فرهاد مجیدی در نشست مطبوعاتی شرکت نکرد، پاسخ آن روشن است؛ «وقتی بازی به پایان رسید همه در تدارک شرکت در مراسم قهرمانی بودند و هیچ‌کس به او نگفت که سالن مطبوعاتی برای او تدارک دیده شده است تا به عنوان سرمربی قهرمان حرف بزند!»
وقتی مراسم قهرمانی نیز به پایان رسید و همه اعضای تیم به رختکن بازگشتند؛ دیگر زمان رفتن فرا رسیده بود؛ مجیدی ساکش را در دست گرفته و برای رفتن عجله داشت! وقتی به او گفته می‌شود در نشست خبری شرکت کند، نگاهی به صالح مصطفوی انداخته و از او می‌خواهد این کار را انجام دهد و خود نیز ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
درباره آینده فرهاد مجیدی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده است؛ اینکه او در استقلال خواهد ماند یا پس از قهرمانی در لیگ برتر تیمش را ترک می‌کند، به دغدغه بزرگ هواداران استقلال بدل شده است؛ هوادارانی که تمام رویاهایشان را از بام تا شام در رنگ آبی و سرمربی محبوبشان جستجو می‌کنند!
گفته می‌شود مجیدی در سالی که استقلال را قهرمان لیگ برتر کرده، از آن سوی آب‌های خلیج فارس پیشنهاد مربیگری دریافت کرده است؛ پیشنهادی که مدت‌ها قبل به او رسیده و می‌تواند باعث شود وی برای سومین بار استقلال را ترک کند!
مجیدی سال‌ها پیش از این و در زمستان ۱۳۹۰ استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد؛ انتقالی که ناموفق بود و باعث شد او چند ماه بعد دوباره آبی‌پوش شود! البته مجیدی دو سال بعد از آن نیز، در آبان‌ماه و در حالی که هنوز چندین هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده بود، اعلام کرد که به عنوان بازیکن برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. مجیدی در بیانیه خداحافی خود نوشته بود: «مانند آن دسته افراد نیستم که همیشه با خودخواهی، استقلال را مدیون خود می‌دانند یا در نبود خود ذلت استقلال را آرزو می‌کنند.»
حالا باید دید مجیدی ظرف روزهای آینده دوباره استقلال را تنها می‌گذارد یا این‌بار هواداران را غافلگیر می‌کند.
بیشتر بخوانید:

یک چهره سیاسی محبوب در جشن قهرمانی استقلال/عکس

مخزن اسرار استقلال تیم بعدی فرهاد مجیدی را لو داد

شوک به سردار آزمون و والیبالیست‌های گنبدی /عکس
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا