سمنان

جابجایی نزدیک به ۹۷۲ هزار مسافر در پایانه های مسافری استان سمنان

جابجایی نزدیک به ۹۷۲ هزار مسافر در پایانه های مسافری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان مجید عرفانی تبار رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از پایش ده ماهه حمل و نقل مسافری استان خبر داد و گفت: پایانه های مسافری استان سمنان در ده ماهه سال جاری با انجام ۱۴۵۰۶۱ سفر پذیرای نزدیک به ۹۷۲ هزار مسافر بوده است.

عرفانی تبار در ادامه اظهار داشت: پایانه مرکز استان با جابجایی ۲۲۰ هزار مسافر به خارج استان یکی از پرافیک ترین پایانه های استان است که نقش بسزایی در ساماندهی و حمل و نقل مسافر در سطح استان را دارد، از اینرو تقویت شبکه حمل و نقل مسافر با همکاری برندهای فعال در این حوزه در دستور کار است.

رئیس اداره حمل و نقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به فعالیت ۸۸۷ دستگاه ناوگان مسافری در سطح استان یادآور شد: نظارت‌های لازم از سوی کارشناسان اداره کل بر نحوه عملکرد رانندگان و توقف ناوگان در محل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی برای صرف غذا و ادای فریضه نماز به‌صورت روزانه و با استفاده از سامانه سپهتن نیز در حال انجام است.

وی به فراهم بودن زیرساخت‌های دریافت بلیت با استفاده فناوری‌های نوین اشاره کرد و افزود: به‌منظور کاهش هزینه‌های سفر، آلودگی محیط زیست، سفرهای شهری و پیشگیری از تردد مضاعف مسافران به منظور دریافت بلیت در پایانه‌های مسافری و شرکت‌های حمل و نقل، مسافران می‌توانند نسبت به دریافت بلیت با برنامه‌ریزی قبلی و از طریق وب سایت فروش بلیت شرکت‌های مسافری استان اقدام کنند.

عرفانی تبار اظهار کرد: برای ارتقای سطح خدمات و رعایت ایمنی سفر از مسافرین تقاضا می‌شود با طرح هرگونه شکایات، انتقاد و پیشنهاد از طریق سامانه ۱۴۱ یا سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ ما را در نظارت مستمر و ارتقای سطح خدمات یاری کنند.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا