سمنان

ثبت 2870 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان با 47 هزار بازرسی

ثبت 2870 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان با 47 هزار بازرسی

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، مهدی یحیایی در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت: طی ده ماه ابتدایی امسال با انجام بیش از 47 هزار مورد بازرسی که از واحدهای صنفی توزیعی و خدماتی در استان انجام شده است بالغ بر 2870 فقره پرونده تخلف کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری اداره کل صنعت ، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه و در قالب گشت های مشترک با دستگاه های ذیربط انجام شده است تعداد 3174 مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت تخلفات کشف شده اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور و عرضه ، فروش و نگهداری کالای قاچاق و غیره به ارزش ریالی بالغ بر 2 هزار و 264 میلیارد ریال کشف که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی تأکید کرد: هم استانی ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا 124 سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

23

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا