اخبار استانها

ثبت ۲۹ هزار تماس مردمی با شماره ۱۹۷ چهارمحال و بختیاری

ثبت ۲۹ هزار تماس مردمی با شماره ۱۹۷ چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری گفت، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان  گفت: از ساعت هفت تا ۱۴ هر روز نیروی مستقر در مرکز و ساعت ۱۴ تا هفت صبح روز بعد تلفن گویا پاسخگوی تماس‌ها خواهد بود.

سرهنگ خسرو نجفی با اشاره به اینکه فرمانده نیروی انتظامی دو روز در ماه در مرکز ۱۹۷ حضور دارد و سوالات مردمی را پاسخ می‌دهند، مطرح کرد: میزان شکایات مردم از مأموران پلیس استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۴ درصد کاهش یافته است.

وی به کاهش ۳۷ درصدی انتقادات مردمی اشاره کرد و افزود: ۲۹ هزار مورد تماس مردمی با ۱۹۷ چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

48 

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا