کهگیلویه و بویراحمد

تیوپ‌سواران دست از سر پیست کاکان برنمی‌دارند/ استمداد رئیس هیات اسکی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیست اسکی کاکان در ۱۸ کیلومتری شمال شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که ظرفیت بی‌بدیلی در حوزه گردشگری و ورزش‌های زمستانی به شمار می‌رود.

این پیست در دامنه‌های رشته کوه زاگرس و قله دنا در ارتفاع ۲۶۰۰ متری دهستان کاکان واقع شده و نزدیکترین پیست به کشورهای حوزه خلیج فارس و استان‌های گرمسیری جنوب ایران است.

در این فصل از سال که برف خوبی باریده پیست آماده می‌شود تا از گردشگران، مسافران و علاقمندان به ورزش‌‌های زمستانی پذیرایی کند اما جولان تیوپ‌سواران اجازه نمی‌دهد که متولیان آنطور که باید و شاید به پیست برسند.

حمید زرافشان رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: پیست اسکی کاکان ظرفیت عظیمی است که از آن غافل شدیم.

وی بیان کرد: همه وسایل برای راه‌اندازی این پیست آماده شده است اما متاسفانه تیوپ‌سواران پیست را تخریب کردند و اجازه راه‌اندازی نمی‌دهند.

این مسئول بیان کرد: پیست که راه‌اندازی شود از هر نفر ۳۰ هزار تومان به عنوان بلیت می‌گیریم اما تیوپ‌سواران از هر نفر ۱۰۰ هزار تومان می‌گیرند که از مسئولان استان می‌خواهم به ما در راه‌اندازی این پیست و رفع این مشکل کمک کنند‌.

زرافشان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و استانداری به کمک هیات اسکی بیایند، چرا که پیست اسکی کاکان ظرفیت مهمی است که می‌توان از آن برای جذب گردشگر و توسعه استان استفاده کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا