اخبار ورزشی

تیم ملی برای جام جهانی از قطر استارت می زند

تیم ملی برای جام جهانی از قطر استارت می زند

با قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر مشخص شد تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها باید به مصاف انگلیس، آمریکا و برنده دیدار ولز/ اوکراین و اسکاتلند خواهد رفت. مسئولان فدراسیون فوتبال پس از اتمام این قرعه‌کشی، در راستای آماده‌سازی خوب تیم ملی برای حضور قدرتمند در جام جهانی قطر، باب مذاکره با کشورهای مختلف جهت انجام دیدار دوستانه را باز کردند تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با تدارک مناسبی در بزرگ‌ترین تورنمنت دنیای فوتبال شرکت کنند.
حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با چند کشور صحبت کردیم و دوستان دیگر نیز تلاش می‌کنند بازی دوستانه انجام دهیم. چند کشور در حال نهایی شدن است. دو فیفا دی داریم و با فدراسیون قطر صحبت شده که میزبانی ها را قبول کند. امیدوارم اتفاقات خاصی نیفتد.
مدیران فدراسیون طبق نظر دراگان اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی برای برگزاری دو بازی دوستانه در فیفادی خرداد در قطر برنامه‌ریزی‌های مقدماتی را انجام داده‌اند.
کادرفنی تیم ملی کشورمان برای به دست آوردن شناخت از سبک بازی آمریکا به دنبال برگزاری بازی با حریفی از قاره آمریکای شمالی و جنوبی است و برهمین اساس احتمال دارد طبق مذاکرات صورت گرفته در فیفادی پیش رو با کشورهایی مثل اروگوئه، پاناما، کاستاریکا و پرو دیدارهایی را برگزار کنیم.
همچنین نیوزیلند هم گزینه مناسبی برای به دست آوردن آگاهی از روش بازی شاگردان گرت ساوت گیت در تیم انگلیس محسوب می‌شود و این تیم هم جزو گزینه‌های جدی برای برگزاری دیدار تدارکاتی با ایران است.
پرو که با کسب رتبه پنجم منطقه آمریکای جنوبی، سهمیه حضور در پلی آف جام جهانی را به دست آورده 13 ژوئن(23 خرداد) در قطر به مصاف برنده بازی پلی آف آسیا یعنی استرالیا و امارات خواهد رفت.
شاگردان دنی هی در تیم ملی نیوزیلند هم که در رتبه 101 رنکینگ فیفا جای دارند، در بازی پلی آف اقیانوسیه و آمریکای شمالی روز 14 ژوئن(24 خرداد) به مصاف کاستاریکا می‌روند و با توجه به حضور این دو تیم در قطر، آنها نیز گزینه‌های محتملی برای تقابل دوستانه با شاگردان دراگان اسکوچیچ هستند.
اروگوئه که از قاره آمریکای جنوبی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و در گروه هشتم این مسابقات با تیم‌های پرتغال، کره جنوبی و غنا هم گروه است و البته پاناما که آمریکا را در مرحله گروهی شکست داده است و برخلاف دوره قبلی، مجوز حضور در جام جهانی را کسب نکرد، دیگر گزینه‌هایی هستند که احتمال برگزاری دیدار دوستانه با آنها وجود دارد.
256 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا