اخبار استانها

تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه انجام شد

تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه انجام شد

به گزارش خبرگزاری recive از کرمانشاه؛ آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، روز دوشنبه 15 فروردین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش  و جمعی از مسئولین استانی، در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، از خدمات مجید یزدان پناه  مدیرکل پیشین آموزش و پرورش استان کرمانشاه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تقدیر و سلمان محمدی  به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش  رمانشاه معرفی شد.

 سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از مهمترین اولویت های کاری خود در مجموعه آموزش و پرورش استان برشمرد و افزود: تلاش در جهت تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، ارتقا و تکریم جایگاه معلم، جوانگرایی و جذب نیروهای متخصص در امر تعلیم و تربیت از مهمترین برنامه هایم در آموزش و پرورش استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه جوان گرایی یکی از مهمترین اولویت هایم است، افزود: جوانگرایی هم مطالبه عمومی جامعه است و هم در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته و هم اینکه در برنامه جدی وزیر آموزش و پرورش نیز هست، کما اینکه همه معاونین وزیر آموزش و پرورش دهه شستی هستند.

وی ادامه داد: تلاش خواهم کرد در دوران مسئولیتمی در اموزش و پرورش کرمانشاه تحقق عدالت آموزشی را خصوصا در دوران پساکرونا دنبال کرده که در این راستا بازمانده از تحصیل ها باید به دستگاه تعلیم و تربیت بازگردانده شوند.

وی با بیان اینکه ورودی آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان است، گفت: برای تقویت آموزش و پرورش باید دانشگاه فرهنگیان ویژه دیده شود.

محمدی در ادامه با تاکید بر ضرورت پای کار آمدن بیشتر خیرین مدرسه ساز، تاکید کرد: باید همه کسانی که برای تعلیم و تربیت دل می سوزانند را پای کار بیاوریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تاکنون مسائل آموزش و پرورش به عنوان مسائل درون سازمانی دیده شده، گفت: باید نگاه ها را تغییر دهیم و به فرآیند تعلیم و تربیت به عنوان یک مقوله ملی نگاه کنیم که آموزش و پرورش پرچم دار آن است.

وی در پایان گفت: تصمیم دارم در دوران مدیریتم کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم.

مجید یزدان پناه مدیرکل پیشین آموزش و پرورش  استان کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه از سال 1396 و انتخاب بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان در تلاش برای خدمت رسانی به دستگاه تعلیم و تربیت بوده ام، گفت: در این مدت از هیچ تلاشی برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش در استان مضایقه نکرده ام. 

وی سپس با تقدیر از وزیر آموزش و پرورش برای انتخاب سلمان محمدی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از وی به عنوان فردی توانمند یاد و ابراز امیدواری کرد: حضور ایشان در کسوت مدیرکل آموزش و پرورش استان سبب رقم خوردن اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه در استان شود.

 وی در ادامه اشاره ای هم به گرفتن قول ایجاد چهار زمین چمن داخل چهار مدرسه شهر کرمانشاه در بازدید امروز معاون وزیر آموزش و پرورش داشت و افزود: امیدوارم این اتفاق زمینه ساز تجهیز مدارس بیشتری به زمین چمن برای دانش آموزان در آینده شود.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا