اخبار ورزشی

توکلی: استقلال روز خیلی سختی خواهد داشت/مس رفسنجان لیاقت کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد

شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوب است و تیم، آماده و سرحال. چند هفته نتیجه نگرفتیم و تحت فشار بودیم اما در این هفته نتیجه خوبی مقابل صنعت نفت آبادان کسب کردیم.

مدافع مس رفسنجان در مورد اینکه شاگردان منصوریان را پس از برد خوب مقابل آلومینیوم اراک، قاطعانه و با کلین شیت شکست دادند، گفت: نفت آبادان هم مربی خیلی خوبی دارد و هم تیم خیلی خوبی است. واقعا جزو تیم‌هایی است که فوتبال بازی می‌کند اما تیم ما هم شکل خودش را پیدا کرده، در هر بازی به دنبال برد و بازی خوب هستیم. به دنبال مسائل خاصی نیستیم که بخواهیم دفاعی یا بسته کار کنیم. این مساله را حتما در بازی این هفته مقابل استقلال می‌بیند. سرمربی تیم (محمد ربیعی) همیشه می‌گوید از فوتبال لذت ببرید. ما این کار را انجام می‌دهیم و به دنبال آن نتیجه هم به دست می‌آید.

وی در مورد بازی با استقلال در هفته چهاردهم عنوان کرد: استقلال صدرنشین لیگ و تیمی قوی است. مربی خیلی خوبی دارند اما روز خیلی سختی مقابل ما دارند. می‌توانیم در این بازی با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.

توکلی در مورد شرایط خودش و بازگشت از دوران مصدومیت، اظهار داشت: مصدومیت جزئی داشتم و حدود 20 روز با تیم نبودم ولی مقابل صنعت نفت حدود نیم ساعت بازی کردم. خداراشکر شرایطم خوب است و توانستم برگشت خوبی داشته باشم.

مدافع مس رفسنجان در مورد اینکه با توجه به روند خوب این فصل بسیاری صحبت از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌کنند و آیا این موضوع باعث ایجاد فشار مضاعف می‌شود و آن‌ها را از هدفشان دور می‌کند، گفت: مس رفسنجان باشگاهی خیلی حرفه‌ای است و تا اینجا به تمام تعهداتش هم عمل کرده، مجموعه خیلی خوبی داریم که پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند اتفاقات خیلی خوبی را برای شهر رفسنجان رقم بزند. تمام سعیمان را می‌کنیم که بهترین اتفاق باشد. این اتفاق می‌تواند کسب سهمیه آسیایی باشد. توقع را نباید از تیم ما بالا برد ولی در کل این مجموعه لیاقت این اتفاق را دارد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا