موبایل

تولید آیفون در ژنگژوی چین ادامه دارد

تولید آیفون در ژنگژوی چین ادامه دارد

افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در شانگهای، به اختلالات گسترده‌ای در این شهر منجر شد و  تصمیم جمعه گذشته ژنگژو برای اجرای قرنطینه، این نگرانی را ایجاد کرد که گروه فاکسکان تکنولوژی ممکن است مجبور باشد فعالیت تاسیسات خود را محدود کند. اهمیت این پایگاه برای زنجیره تامین تلفن هوشمند اپل باعث شده است به آیفون سیتی شهرت پیدا کند. مقامات محلی صبح روز دوشنبه انجام دور جدیدی از تستهای کرونای گروهی را دستور دادند.
به گزارش recive از ایسنا، روزنامه هنان دیلی به نقل از مدیران فاکسکان در گزارشی نوشت: تولید در این مجتمع که حدود ۲۰۰ هزار نیرو دارد، ادامه دارد و این شرکت تایوانی با دولت محلی همکاری می کند و تدابیری را برای اطمینان از ایمنی کارکنانش به اجرا گذاشته است. شیوع بیماری بر فعالیت خطوط تامین این شرکت تاثیری نگذاشته است.
شی جین پینگ، رئیس جمهور چین سیاست کرونا صفر را در پیش گرفته و با وجود خشم عمومی و افزایش هزینه‌های اقتصادی، دولتش در این خصوص با جدیت عمل می کند.
به دلیل محدودیتهای سخت گیرانه روی رفت و آمد پرسنل و لجستیک، کارخانه‌های زیادی در قطب‌های تولید محصولات الکترونیکی چین در شانگهای، کانشان و سوژو فعالیتشان را متوقف کرده‌اند یا تنها قادر بوده‌اند بخشی از تولیدشان را حفظ کنند
شرکت تسلا، شرکت “پگاترون” که تولیدکننده قراردادی آیفون است و شرکت “کوانتا کامپیوتر” که تولیدکننده لپ تاپ اپل است و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی، مجبور شدند تولیدشان را متوقف کنند و این امر فراتر از مرزهای چین انعکاس پیدا کرد. شرکت ژاپنی مزدا هفته گذشته اعلام کرد تولید دو کارخانه خود را برای دومین بار به دلیل چالشهای عرضه ناشی از شیوع ویروس کرونا در چین، معلق خواهد کرد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، مقامات بلندپایه چین روز دوشنبه بر ضرورت تثبیت زنجیره تامین تاکید و تدابیری را اعلام کردند که شامل ایجاد فهرستهای سفید از تولیدکنندگان و شرکتهای بازرگانی خارجی بود و از یک تریلیون یوان (۱۵۷ میلیارد دلار) برای کمک به حل مسائل زنجیره تامین استفاده کردند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا