اخبار استانها

توزیع 24 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد

توزیع 24 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری recive؛ سرهنگ سعید بهشتی راد، امروز(دهم اردیبهشت) در مراسم آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی تا عید سعید فطر به دست نیازمندان خواهد رسید.

بهشتی‌راد افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، مرغ و خرما بوده و هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه از طریق پایگاه‌های مقاومت بانک اطلاعاتی خوبی از نیازمندان استان داریم، گفت: تلاش می‌شود تا این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ماه رمضان امسال در دو مرحله توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی را در سطح استان داشته‌ایم، گفت: در مرحله اول همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی را داشتیم و در این مرحله نیز به مناسبت عید سعید فطر ۲۴ هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

سرهنگ پاسدار ابوذر انوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران گفت: سهم نیازمندان شهرستان کرمانشاه در آستانه عید سعید فطر توزیع شش هزار بسته معیشتی است.

وی افزود: پیش از این به مناسبت سالروز ولادت امام حسن(ع) نیز توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی را در شهرستان داشتیم.

انوری ابراز امیدواری کرد: اجرای رزمایش‌‎های کمک مومنانه بتواند در ایجاد روحیه امید و امیدواری بین نیازمندان در آستانه عید سعید فطر اثرگذار باشد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا