اخبار استانها

توزیع ۱۵۰۰تن برنج و هزار تن شکر تا قبل از ماه رمضان در لرستان

توزیع ۱۵۰۰تن برنج و هزار تن شکر تا قبل از ماه رمضان در لرستان

به گزارش recive لرستان، سید عماد شاهرخی  در بیست و نهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور  علی اصغر صفری راد، مدیر کل امور اقتصادی استانداری لرستان، معاونین، مدیران، مدیران ستادی، مدیران کل ادارات و شرکتهای تابعه، مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها،‌دستگاه‌های نظارتی و نیروهای نظامی و انتظامی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شده بود، اظهار کرد: از ابتدای اسفند  تاکنون یکهزار تن شکرو ۷۰۰ تن برنج با نرخ مصوب در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: ۱۵۰۰تن برنج و یک هزار تن شکر نیز در ایام باقیمانده سال و تا قبل از ماه مبارک رمضان در شبکه تعریف شده توزیع خواهد شد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی  لرستان افزود:  میزان جوجه‌ریزی در ماه جاری چهار و نیم میلیون قطعه بوده بنابراین وضعیت تامین مرغ برای ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی  لرستان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر تعداد ۱۲۴۰‌ مورد بازرسی انجام، و در نتیجه آن ۱۳۸ مورد پرونده تخلفاتی به ارزش ۱۷۳ میلیون تومان تشکیل شد، همچنین ۳۶۸ دور بازرسی نان و آرد انجام و برای ۳۴ متخلف پرونده تشکیل شداظهار داشت :  ۸۵۳ مورد بازرسی سایر اقلام  انجام گرفت و ۹۷ پرونده برای متخلفان تشکیل شد.

شاهرخی ادامه داد : از تشکیل ۶۹ شبکه مراقبت با عضویت ۴۰۶ کارشناس جهت پایش و رصد عوامل خسارت زای گیاهی خبر داد و گفت: مبارزه با علفهای هرز مزارع گندم در سطح ۱۲ هزار و ۷۷۰ هکتار از مزارع شهرستان های خرم آباد، چگنی، پلدختر و رومشکان انجام گرفته است.

وی از  سرویس و راه اندازی سمپاشها و ثبت سموم مورد نیاز در سامانه مونیتورینگ خبر داد و افزود : ۶۰ هزار و ۱۵۳ تن کود اوره، ۴۰۹۸ تن کود فسفات و ۱۶۵۱ تن  کود پتاس  توزیع شده و  در  تعامل با سایر دستگاه‌ها با همدلی،  همراهی و کار جهادی در راستای استقلا اقتصادی میهن اسلامی و تأمین کالاههای اساسی مورد نیاز شهروندان از هیچگونه کوشش دریغ نخواهیم کرد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا