قزوین

توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در میان دانش‌آموزان نیازمند قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد سرباز، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: “کل یوم عاشورا” در هر دوره یک مصداق و معنای متفاوت دارد، یک روز با براندازی طاغوت و ایجاد انقلاب اسلامی، یک روز با حفظ و حراست از انقلاب، یک روز جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، یک روز به‌عنوان مدافعان وطن و حرم، یک روز در قالب جهادگران سازندگی و امروز نیز جهاد ما کمک به نیازمندان است.

وی بیان کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا موج همدلی را در بین اقشار و مجموعه‌های مختلف ایجاد کرد و پویش بزرگ حاج قاسم را شکل داد.
این مسؤول خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی سبب شد تا دانش‌آموزان نیازمند با مشکلات متعددی مواجه شوند که در این راستا آموزش‌وپرورش و نهادهای بسیجی پای‌کار آمدند و با همت یک‌دیگر و همراهی خیرین گره از مشکلات تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بگشایند که در همین راستا سال گذشته بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر، تلفن هوشمند و بسته معیشتی برای دانش‌آموزان تهیه شد.
وی ابراز کرد: در سال جاری نیز این توفیق را داشتیم که در راستای گره‌گشایی از مسائل تعلیم و تربیت که محور اصلی نظام ما محسوب می‌شود، گام برداریم و با مشارکت مجموعه‌های مختلف به‌ویژه مجموعه آموزش‌وپرورش و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان نیازمند که فرزندان ما هستند لوازم‌التحریر تهیه کنیم.
سرباز در پایان تأکید کرد: امروز بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق ۱۴ گانه هم‌زمان با استان قزوین مهمان دانش‌آموزان نیازمند شدند.
انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا