اخبار استانها

توزیع عادلانه خدمات در شهر منجر به ارتقاء زندگی شهروندان می‌شود

توزیع عادلانه خدمات در شهر منجر به ارتقاء زندگی شهروندان می‌شود

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، عبدالصادق نجفی در جلسه با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اظهارداشت:شهرداری جای چتر افکنی برای خدمت است و چتر خدمت بر سر همه شهروندان باید گسترانده شود و این خدمت بی‌واسطه و مستقیم به مردم ارائه شود و تفاوت شهرداری با سایر سازمان‌های خدماتی اینگونه است.

وی با بیان اینکه شهرداری نقطه اتصال مستقیم خدمت نظام اسلامی به مردم است و اثر مستقیم خدمت خوب را مردم متوجه می‌شوند، افزود: این اثر مستقیم باعث می‌شود اگر عملکرد خوب باشد پیوند ذهنی و معنوی و ایجاد رغبت و اتصال به حاکمیت تقویت شود و اگر خدایی ناکرده نتوانیم آنطور که شایسته و بایسته است خدمات خوبی ارائه کنیم شاید ناخواسته منجر به آزردگی ذهنی و عملیاتی باشیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شهرداری منابع ملی ندارد و دستش در جیب مردم است، بیان کرد: اخذ درآمد شهرداری یک فرآینده پیچیده است که شهرداری باید درراستای تحقق درآمدهای خود تلاش کند و همچنین تنوع خدمات در این نهاد بسیار زیاد است.

نجفی ادامه داد: تنوع خدمات در شهرداری زیاد است از موضوعات عمرانی و موضوعات دفن و کفن و … ما در شهرداری وظیفه داریم آسایش شهروندان را تامین کنیم، اگر سرانه خدمات ورزشی و عمرانی و … و سرانه عمومی خوب توزیع شود و به لحاظ کیفیت شرایط خوبی داشته باشد و شهروندان دسترسی مناسبی داشته باشند منجر به ارتقاء زندگی شهروندان خواهد شد.

وی با بیان اینکه کالبد شهر زمینه ارتقاء آسایش شهروندان است که باید به آن پرداخته شود، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر اعتماد کنند چراکه هدف همه ما خدمت به مردم و جلب رضایت مردم و خداوند است.

محمود ابراهیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در ادامه جلسه بیان کرد: جمعیت هدف ستاد در استان جمعیت کل استان می‌باشد و در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و… خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: در حوزه عمرانی خانه عالم، مسکن محرومین و مدرسه احداث شده است و در حوزه اشتغالزایی و طرح های توانمندسازی و بنگاه محور اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه سلامت، بحران و حوادث نیز همکاری دارد و بسته های معیشتی در استان بین نیازمندان توزیع کرده است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا