سمنان

توزیع اولین بسته فرهنگی چند زبانه در پایانه ترانزیتی استان سمنان

توزیع اولین بسته فرهنگی چند زبانه در پایانه ترانزیتی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، سردار سلیمانی را یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی برشمرد و اظهار داشت: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش، به افق نگاه مقام معظم رهبری دوخته شده بود، لذا قدم برداشتن در راه او همواره جهادی والا محسوب می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان افزود: شناساندن سردار سلیمانی به جهانیان تکلیفی الهی است و این مسئولیت بر عهده افرادی است که می توانند همچون رسانه جهانی مقاومت کار کنند تا واقعیت داستان منعکس شود لذا ما مسئولیت داریم که بر موقعیت و اهدافمان پافشاری کرده و صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم.

منصورکیایی در ادامه تاکید داشت: ما باید از شرایط استفاده کنیم و با همدیگر متحد شویم چون اکنون مردم دنیا تشنه این هستند که واقعیت ماجرا را بدانند و همه دنبال این موضوع هستند که چرا دولت آمریکا به آنها دروغ گفته و این اقدام تروریستی را انجام داده است.

وی در ادامه رانندگان ترانزیتی را سفیران حوزه مقاومت خواند و توضیح داد: مسئولیت ما در محور مقاومت این است که از امکاناتی چون وجود تیرپارکها و رانندگان بین المللی استفاده کنیم و فرهنگ واقعی سردار سلیمانی را از طریق این سفیران بازگو نماییم.

سرهنگ سلامی نیز در این‌باره گفت: نتیجه، اثر و پژواک طبیعی ترور حاج قاسم، شکل‌گیری یک انرژی جدید در جغرافیای وسیع به صورت خودجوش، آتش به اختیار و مصمم برای یک انتقام گیری سخت و راهبردی، هم در جغرافیایی وسیع هم در طول زمان، با تاثیرات تعیین‌ کننده خواهد بود که به طور قطع به حضور آمریکا در این منطقه خاتمه خواهد داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در این خصوص تقدیر کرد و افزود: به یقین خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی راهگشای جهاد بزرگی بود و هرفعالیتی که بتواند این چهره‌ بین‌المللی مقاومت را واضح تر به جهان معرفی کند جهادی در راه خداست.

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار نمود: با عنایت به حجم زیاد حمل و نقل ترانزیتی از جاده‌های استان و توقف شبانه ناوگان در تیرپارکهای استان، برنامه ریزی فرهنگی با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در دستور کار قرار گرفت و اولین بسته فرهنگی به زبانهای انگلیسی، ارمنی و ترکی آماده و همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مقاومت در این تیر پارک توزیع شد. عرفانی تبار با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰۰ بسته فرهنگی در این برنامه بین رانندگان ترانزیتی توزیع گردیده گفت: این برنامه فرهنگی قطعا می تواند پایه اجرای بسیاری از برنامه های تبلیغی دیگر باشد و از آینده درخشانی برخودار است.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا