اخبار ورزشی

توافق اولیه با فولاد؛ حضور در تمرین استقلال

توافق اولیه با فولاد؛ حضور در تمرین استقلال

 به گزارش خبرگزاری recive؛ رشید مظاهری یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقالات تابستانی بحث های زیادی درباره او مطرح است. این دروازه بان باتجربه که در نیم فصل اول توفیق خاصی برای بازی کردن نداشت، بدش نمی‌آید فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند اما این موضوع نیاز به کسب رضایتنامه از باشگاه استقلال دارد.
مظاهری پیشنهادهایی را نیز از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده که مهم‌ترین آنها فولاد است. حتی گفته می‌شود که او صحبت هایی را با مسئولان فولاد نیز داشته اما هنوز این باشگاه با مدیران استقلال برای جذب رشید به توافق نرسیده است.
در چنین شرایطی اما رشید مظاهری این روزها در تمرینات استقلال حضور دارد. او از روز گذشته همزمان با شروع دوباره تمرین آبی ها به محل تمرین رفت و خودش را به فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور معرفی کرد.
مظاهری طی دو روز گذشته همپای سایر بازیکنان استقلال تمرین کرد اما او در انتظار روشن شدن تکلیفش است و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره‌اش رخ می‌دهد.
با وجود حضور مظاهری در تمرینات استقلال اما به نظر می‌رسد طی روزهای آینده شاهد جذب این دروازه‌بان توسط یک تیم لیگ برتری دیگر و حضور وی در ترکیب آن باشیم.

بیشتر بخوانید:

مدافع چپ‌پا در استقلال ماندنی شد؟

ما از تانک نترسیدیم؛ با توئیت تهدید می‌کنید؟

تاریخ‌سازی نادال با کامبک رویایی مقابل مدودف

251254

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا