هرمزگان

تهیه و توزیع ۳میلیون سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان تا پایان سال جاری/ بیستمین مرحله کمک‌های مؤمنانه در هرمزگان طی چند روز آینده اجرا خواهد شد

به گزارش خبرگزاری recive از بندرعباس، سرهنگ یاسین باوقار مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان عصر امروز در جمع خبرنگاران گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: از بدو شیوع ویروس کرونا در سال ۹۸، فعالیت ها در قالب تهیه و توزیع مواد ضد عفونی و ماسک انجام شد اما از تاریخ چهارم اردیبهشت سال ۹۹ تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در مرحله نخست، تعداد ۲۰ هزار بسته که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بود در مسجد جامع بندرعباس توزیع شد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر نیز در صدد تدارک برگزاری بیستمین مرحله کمک‌های مومنانه در استان هرمزگان و شهر بندرعباس هستیم که طی چند روز آینده اجرا خواهد شد این درحالی است که در سایر نقاط کشور، هشتمین ا‌لی نهمین مرحله در حال انجام است.

باوقار گفت: با اجرای بیستمین مرحله از کمک‌های مومنانه، از ابتدای اجرای طرح تاکنون، تعداد بسته معیشتی به بالغ بر ۶۰۰ هزار بسته افزایش خواهد یافت که بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی از ابتدا تا نوزدهمین مرحله، ۲۸۵ میلیارد تومان بود که با اجرای بیستمین مرحله، این رقم به ۳۱۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ابراز داشت: از مجموع کل جمعیت استان هرمزگان، حدود ۶۰ درصد جمعیت را روستاییان تشکیل می‌دهند، تقریبا تمامی روستاها را تحت پوشش کمک های مومنانه قرار گرفته‌اند. برخی روستاها چندین مرحله توزیع شده است اما روستاهای دور از دسترس، یک مرحله صورت گرفته‌ است.

باوقار بیان کرد: سعی کرده‌ایم بسته‌های معیشتی را در کلیه محلات محروم با کمک گروه‌های جهادی، سپاه نواحی، نیروهای بسیج و هیات امنای مساجد توزیع کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، طی دو سال اخیر خدمات دیگری از قبیل بیش از ۲ میلیون بسته مرغ و گوشت گرم، ۳ میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان استان هرمزگان، بیش از ۱۰ هزار بسته کمک تحصیلی، تبلت و البسه بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، کمک به آزادسازی زندانیان، تهیه و توزیع بیش از ۳ میلیون سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند را از دیگر خدمات ارائه شده به نیازمندان هرمزگانی عنوان کرد و گفت: در صدد تهیه ۳میلیون سری جهیزیه دیگر تا پایان سال جاری هستیم.

انتهای پیام/3264


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا