اجتماعی

تهران سرد می‌شود/ دمای فیروزکوه: ۷- درجه

تهران سرد می‌شود/ دمای فیروزکوه: ۷- درجه

به گزارش recive،بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۶ بهمن‌ماه) وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و از فردا تا روز شنبه (۲۷ تا۳۰ بهمن‌ماه) آسمان نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

  در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی، در بعضی ساعات در بخش‌های مرکزی استان بارش پراکنده باران، در بخش‌های شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف پیش‌بینی می‌شود. 

طی پنج روز آینده به دلیل سکون نسبی جو در مناطق پرتردد شهری، در بعضی ساعات غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است. 

همچنین از روز چهارشنبه (۲۷بهمن‌ماه) تا صبح جمعه (۲۹ بهمن‌ماه) کاهش نسبی دما و روزهای جمعه و شنبه (۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه) افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۷ بهمن‌ماه) نیمه ابری و گاهی ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبارمحلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و برای روز پنج‌شنبه (۲۸ بهمن‌ماه) نیمه ابری تا ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد و در بعضی ساعت‌ها همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۲۳۵۲۳۵

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا