اخبار ورزشی

تنها کسی که می‌تواند استقلال را به‌هم بریزد مجیدی است!

تنها کسی که می‌تواند استقلال را به‌هم بریزد مجیدی است!

مهدی پاشازاده درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی برگشت بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: وقتی تیمی شکست نداشته و صدرنشین باشد، شرایط آن «اوکی» است. دربی یک فینال بین راهی است، چون اگر استقلال برنده شود خیالش برای قهرمانی راحت خواهد شد. در عین حال هر تیمی دربی را ببازد وارد بحران می‌شود. البته فوتبال است و هزار و یک اتفاق و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.
«دربی بازی مهمی است و پیش‌بینی آن راحت نیست.»، وی با بیان این جمله افزود: اگر منطقی فکر کنیم دربی برنده ندارد، مگر اینکه پرسپولیس بی‌محابا و هجومی بازی کند، آنجاست که یک تیم می‌تواند برنده شود. اگر استقلال به نباختن ادامه دهد و بخواهد فاصله شش امتیازی‌اش را حفظ کند و پرسپولیس هم به فکر نباختن باشد قاعدتاً دربی جالبی نخواهد بود، مگر اینکه تفکرات پرسپولیس در این دیدار تأثیر بگذارد. اگر کادر فنی پرسپولیس به فکر نباختن باشد به نفع استقلال است. هجومی بازی کردن پرسپولیس هم به استقلال این فرصت را می‌دهد که راحت‌تر حمله کند.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات علیرضا منصوریان علیه فرهاد مجیدی پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: با بخش زیادی از صحبت‌های منصوریان موافقم. فوتبال برد و باخت دارد. من در هر تیمی حضور داشته باشم قبل از بازی سمت هیچ تیمی نمی‌روم، ولی بعد از بازی هر اتفاقی بیفتد چه ببازم یا ببرم به کادر فنی حریف تبریک یا خسته نباشید می‌گویم. پیش از بازی‌ها گل و شیرینی به سمت نیمکت می‌بریم و عکس یادگاری می‌گیریم، ولی پنج دقیقه بعد ناسزا می‌گوییم!
وی ادامه داد: اگر قرار است با کسی دعوا کنم در جریان بازی دعوا می‌کنم. در هر تیمی به شاگردانم یاد می‌دهم اگر وسط بازی با کسی جر و بحث کردید و حرفی زدید پس از سوت داور همه چیز تمام شده است و با بازیکنان حریف دست بدهید. مسئله بعدی بزرگ‌تر و کوچک‌تری است و همه ما باید متوجه این موضوع باشیم. شما (منصوریان و مجیدی) سالیان سال کنار هم بازی کرده و رفت و آمد خانوادگی داشتید. فردا روزی ممکن است من و محمود فکری روبه‌روی هم قرار می‌گیریم. ما از یک خانواده هستیم و باید بزرگ‌تر و کوچک‌تری رعایت شود.
پاشازاده با اشاره به برخی رفتارهای مجیدی تصریح کرد: خیلی‌ها مجیدی را می‌شناسند و می‌دانند خصوصیات اخلاقی‌اش همین است، اما در فرهنگ ما کوچک‌تر و بزرگ‌تری باید رعایت شود. وقتی سوت پایان بازی زده می‌شود با دست دادن چیزی از کسی کم نمی‌شود. اعتقاد دارم تیم‌های دیگر زورشان به استقلال نمی‌رسد و تنها کسی که می‌تواند این تیم را به‌هم بریزد خود فرهاد (مجیدی) است. این تئوری من است. تنها کسی که می‌تواند به استقلال ضربه بزند، مجیدی است. اگر او تمرکزش را بیشتر کند استقلال به راحتی قهرمان می‌شود. آدم نباید اسیر مسائلی از قبیل «حسادت دیگران» شود.

258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا