کهگیلویه و بویراحمد

تندترین نقدها را می‌پذیریم/اگر رسانه نبود برخی‌ها مدام رنگ عوض می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت حادثه اتوبوس دهدشت تهران اظهار کرد: بنای کار ما این است که از نقد در مسیر کار خود استفاده کنیم.

وی گفت: اگر رسانه ها نبودند روزانه بسیاری از افراد رنگ عوض می کردند و بعضی هم رنگ ها را تغییر می دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقدهای درون گفتمانی ندای وحدت را رصد کنید درون همین جریان گاه تندترین نقدها بر ما وارد می‌شود که آن را برای خود رحمت می دانیم و نقد منصفانه را با آغوش باز می‌پذیریم.

این نماینده مردم در مجلس در خصوص تغییرات مدیریتی در استان گفت: بر اساس بیانیه گام دوم به این موضوع فکر می‌کنیم در ایام انتخابات شعار های پنجگانه داشتیم که یکی از آنها توجه به جوانان و دیگری بازگشت به مردم بوده و همین راه را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: در این مدت هم تکیه بر جوانان داشتیم و نشان دادیم که به آنها اعتماد داریم باید قدردان مردم باشیم که به زیبایی پای نظام مانده‌اند.در هر شرایط وارد صحنه می شوند و انقلاب و حاکمیت را حمایت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در طول مدتی که در مجلس حضور داریم به جای شعار دادن و مشغول کار هستیم و به عنوان خادم مردم مشکلات آنها را بررسی می‌کنیم و تا آنجا که می‌شود برای رفع آنها تلاش می‌شود همچنین در راه توسعه استان با همه توان خود قدم برداریم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا