البرز

تقویت بنیه فرهنگی و تاریخی البرز با جشنواره نوروزی بهار تا بهار

تقویت بنیه فرهنگی و تاریخی البرز با جشنواره نوروزی بهار تا بهار

به گزارش recive از البرز؛ «سعید جابری انصاری» در جریان دیدار با «فریدون محمدی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  البرز گفت: اداره کل میراث فرهنگی، از همسوترین مجموعه‌های موثر در حوزه فرهنگ جامعه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تلاش و هم‌افزایی این دو مجموعه قطعا می‌تواند منجر به تحولات و پیشرفت های مناسبی در سطح استان شود و ما این آمادگی را داریم تا با تشریک مساعی و تعریف کارهای مشترک، نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان اقدام نماییم.

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن استقبال از مشارکت در برگزاری جشنواره نوروزی بهار تا بهار (از عید نوروز تا عید غدیر) که در کاخ مروارید مهرشهر برگزار خواهد شد، گفت: با اشتیاق و حداکثر توان در برگزاری هرچه مناسب‌تر این رویداد ارزنده فرهنگ و هنری مشارکت خواهیم کرد و از اصحاب فرهنگ و هنر نیز برای مشارکت شاداب و موثر در بخش‌های مختلف این جشنوراه دعوت خواهیم نمود.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد که برگزاری این رویداد فرهنگی، زمینه‌ای برای نشاط بیشتر اجتماعی و تقویت بنیه فرهنگی و تاریخی استان شود، ابراز امیدواری کرد با دعوت و حمایت از هنرمندان توانمندی که در سطح استان حضور دارند، برگزاری این جشنواره موجب رونق اقتصاد هنر این عزیزان باشد.

او افزود: با نگاهی کلان می‌توان گفت اهتمام به تسهیل فروش و صادرات محصولات فرهنگی و هنری، زمینه مشترک و مناسبی برای توسعه همکاری با اداره کل میراث است که این نگاه با مشارکت جویی مدیرکل میراث استان، نمود یافته است.

وی خاطر نشان کرد: می‌توانیم ضمن احصاء حوزه‌های کاری مشترک و اولویت‌های امروز، نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک نیز اقدام نماییم تا بر اساس وظایف و حوزه‌های کاری مشترک، با برنامه مشخص و به صورت گام به گام در راه اعتلای فرهنگی و هنری و تاریخی استان البرز، گام‌های موثر و مفید برداریم.

فریدون محمدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  البرز نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جابری انصاری گفت: اداره کل میراث فرهنگی با ظرفیت‌ها و حوزه‌های مشترک و اختصاصی، آماده توسعه همکاری‌های دوجانبه است و مشارکت و نقش‌آفرینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره نوروزی بهار تا بهار نیز زمینه مناسبی برای برقراری همکاری‌های آتی است.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا