ایلام

تقریب ایلات استان ایلام توسط کنگره سه هزار شهید ایلام/ بسیج یک تفکر است

به گزارش خبرگزاری recive از ایلام، ظهر امروز سردار جمال شاکرمی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی شهر ایلام گفت: بسیج یک تفکر است برای دست یافتن به قله‌های پیروزی؛ شهیدان که همانند ستاره‌های درخشنده راه را به ما نشان می‌دهند، تجلی همین تفکر هستند.

وی افزود: امروز پنجم آذر، سالروز فرمان تاریخی امام برای تشکیل یک گروه در زیر لوای انقلاب و با تفکر و گفتمان امام است؛ گروهی که در آن زن و مرد، پیر و جوان در کنار هم سازمان یافتند و به عنوان بسیج خود را معرفی کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شاید امام وقتی در چنین روزی بسیج را تشکیل دادند، امروز را و همه‌ی توطئه‌ها را می‌دیدند؛ حضرت امام (ره) می‌دانست که ما در معرض توطئه دشمنان قرار خواهیم گرفت و لذا آحاد مردم را در قاطبه این تفکر سازماندهی کردند و همه‌ی اقشار و گروه‌ها جمع شدند و بسیج را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: بسیجیان، این ثمره‌های زیبا و دلنشین تفکر بسیجی که در قالب حلقه‌های صالحین برای اوج گرفتن و پیدا کردن مرتبه‌های والای معنوی و الهی گرد هم جمع می‌شوند، راز و رمز بسیج برای عبور از صحنه‌های سخت است.

سردار شاکرمی تصریح کرد: امروز باارزش‌ترین نیروها در قالب بسیج سازماندهی پیدا کرده‌اند؛ بسیجیان در زمان دفاع مقدس جان عزیز خود را فدای انقلاب و کشور کردند.

وی گفت: ای کاش من در این جلسه می‌توانستم ابعاد مختلف دیدار اعضای کنگره را با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که چند روز پیش شکل گرفت و نگاهی که رهبر فرزانه انقلاب نسبت به ایلام دارند و گزارشاتی که نماینده ولی فقیه در رابطه با ایلام به خدمت ایشان ارائه کرده‌اند را در کنار نگاهی که برخی افراد نسبت به ایلام دارند را برای شما توضیح بدهم.

سردار شاکرمی افزود: بسیج همواره برای انقلاب شفا بخش بوده است؛ این احساسات پاک که با عقلانیت آمیخته شده است و قله‌های مجسمی را برای رسیدن به ستاره‌های درخشنده پیروزی در عرصه‌های سخت ایجاد کرد.

وی ادامه داد: اگر بسیج به عنوان یک جریان مبارک و به عنوان یک نیروی ولایی به بدنه نیروهای نظامی کشور اضافه نمی‌شد، ما قطعا در جنگ کم می‌آوردیم. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: حرکت بسیج حرکت منطبق بر نیاز های اسلام و مردم است؛ یعنی هر صحنه‌ای که نیاز باشد بسیج در آنجا حضور پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: فراموش نمی‌کنم که در روزهای سخت کرونا، نوجوانان و جوانان بسیجی در همین استان و در همین شهر، شب‌ها در خیابان‌ها برای کمک به مردم تلاش می‌کردند.

وی گفت: سیل، طوفان، صحنه‌های معنوی، صحنه‌های کمک به مردم، کرونا، هر صحنه‌ای که در کشور پیش بیاید بسیج آنجاست تا به مردم و انقلاب کمک کند و امروز یکی از وظایف بسیج زنده نگه داشتن یاد شهداست.

سردار شاکرمی افزود: کنگره ۳۰۰۰ شهید ایلام، شهر را شستشو داد و ایلات و اقوام استان را به هم نزدیک‌تر کرد، این کنگره ما را به آرمان‌های امام نزدیک کرد و امروز شهر ما بوی شهیدان می‌دهد و نام شهیدان در گوشه و کنار شهر شنیده و سیمای مبارک آنان دیده می‌شود.

وی گفت: در پایان از همه‌ی عزیزانی که این حرکت عظیم را مدیریت می‌کنند و دلگرمی می‌دهند ممنون و سپاسگزارم و در جمع شما از همه‌ی اعضای ستاد کنگره و همه‌ی کسانی که پشتیبانی مالی می‌کنند، مجموعه استانداری، کمیته‌ها و در رأس آنها شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه که در همه‌ی صحنه‌ها حضور دارند و جریان را رهبری می‌کنند و فرمانده ناحیه سپاه و سایر همکارانمان تشکر و قدردانی می‌کنم و از همه‌ی شما عزیزان دعوت میکنم که در اجلاسیه‌ها و برنامه‌های کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام شرکت کنند.

انتهای پیام/ 970800


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا