اصفهان

تقدیر از عوامل فیلم «تاوان»در سیتی سنتر اصفهان

تقدیر از عوامل فیلم «تاوان»در سیتی سنتر اصفهان

به گزارش recive از اصفهان، مراسم نمایش خصوصی فیلم « تاوان » آخرین ساخته «حسین طبیب زاده» با تقدیر از بازیگران و عوامل پشت‌صحنه این فیلم در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، اجرای این مراسم را که با استقبال خوب مردمی نیز همراه بود، سهیل ساعتچیان بر عهده داشت.

در ابتدای این مراسم محسن ثباتیان بازیگر و تهیه کننده فیلم اظهار کرد: از تمام عوامل فیلم تشکر می‌کنم؛ این فیلم یک شروع بود بعد از دو سال که دنیا با بیماری کرونا درگیر بود و در آینده پروژه های خوبی رو آغاز خواهیم کرد.

تقدیر از عوامل فیلم «تاوان»در سیتی سنتر اصفهان

وی افزود: همین جا نوید این رو خواهم داد که با تمام قدرت در تدارک یک فیلم «کودک» و دو «سریال» هستم و به زودی دوباره در کنار هم خواهیم بود.

در ادامه بیژن رافعی بازیگر پیشکسوت سینما اظهار کرد: کاری که با عشق انجام شود قطعا ماندگار خواهد بود؛ در مجموعه ای که همه عاشق، همه کاربلد همه حرفه ای هستند و به اندازه ی یک مو خطا نداشته باشند آدم از کار کردن لذت می ‌برد.

وی ادامه داد: حسین طبیب زاده کارکردن فیلم، یک فرد بسیار با شخصیت، با فرهنگ، کار بلد، با انرژی مثبت و دوست داشتنی هستند و عزیزانی رو هم که گرد خودش جمع می کند، مثل خودش با انرژی هستند و نتیجه این است که کار زیبا و تاثیرگذار می شود.

تقدیر از عوامل فیلم «تاوان»در سیتی سنتر اصفهان

«قصه های مجید» و «تاوان» در قلب من ماندگار هستند

این بازیگر پیشکسوت سینما تاکید کرد: من در فیلمها و سریالهای زیادی با کارگردانها و همکاران بسیار خوب مختلفی کار کردم، اما دو فیلم «قصه های مجید» بود و «تاوان» در قلب من ماندگار شده است.

شهروز ابراهیمی بازیگر فیلم تاوان سخنران بعدی این مراسم بود و اظهار کرد: من نظر قلبی خودم رو بیان می کنم، دوستان نزدیک من می‌دانند چقدر صریح سخن می گویم، من بسیار خوشحالم که عضوی از این گروه بودم.

اضافه کرد: همیشه دلم برای شما تک تک عزیزان کاملا حرفه ای تنگ می شود، دوستانم در این فیلم، هم شخصیت حرفه ای دارند و هم در کارشان حرفه ای هستند و من آرزو می‌کنم که این گروه بسیار پرکار شود و کارهای زیباتری از آنها ببینیم.

یک نقش خاص و متفاوت در تاوان

وی اضافه کرد: کارگردان و دوست عزیزم آقای طبیب زاده به من اعتماد کرد و یک نقش خاص و متفاوت را بر عهده من گذاشت که امیدوارم از عهده این نقش بر آمده و روسفیدشان کرده باشم.

تقدیر از عوامل فیلم «تاوان»در سیتی سنتر اصفهان

ابراهیمی تاکید کرد: از تک تک بچه ها تشکر می‌کنم و برای من کار کردن در کنار این عزیزان افتخاری بود؛ همیشه آرزو می کردم فیلمبرداری این فیلم چندین ماه طول بکشد تا من بتوانم در شهر زیبای اصفهان و کنار همکارانم در این فیلم بیشتر حضور داشته باشم و لذت ببرم .

حسین طبیب زاده کارگردان فیلم «تاوان» نیز آخرین هنرمندی بود که پشت تریبون قرار گرفت و گفت: من شدیدا اعتقاد دارم بیشتر از اینکه کسی رو دوست داشته باشیم باید به او ایمان داشته باشیم و این باور باعث می شود تا یک کار شکل بگیرد و زیبا شود.

تقدیر از عوامل فیلم «تاوان»در سیتی سنتر اصفهان

وی ادامه داد: در جمعی هستم که به من باور دارند و اینکه دوست ۳۰ ساله من و دوستی که سه ماه است که در این پروژه با وی آشنا شدم، در این سالن هستند برای من خیلی با ارزش است؛ امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید.

گفتنی است بعد از نمایش فیلم، هنرمندان، بازیگران و مهمانان بر تابلوی یادگاری « تاوان» امضای یادگاری زدند.

تقدیر از عوامل فیلم «تاوان»در سیتی سنتر اصفهان

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا