همدان

تفکر بسیجی منشا خدمت به جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور معاونان، مدیران کل ستادی و کلیه کارکنان استانداری با بیان اینکه تفکر بسیجی یک مکتب است که در درون و ذات هر فرد ایرانی وجود داشته و دارد اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی بعد از انقلاب اسلامی تبلور و نمود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و بسیج توانست بیشترین خدمت را به انقلاب اسلامی داشته باشد گفت: بسیجیان مخلص همیشه حمایت، حفظ و حراست از انقلاب و ارزش‌های آن را برعهده داشتند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه عشق و ایمان به خدا و انقلاب و امام همیشه در وجود قشر فرهیخته بسیجی است و این عشق و علاقه یک افتخار است افزود: دفاع مقدس به عنوان قطعه درخشانی از رشادت‌های بسیجیان در تاریخ ثبت خواهد شد و برای ما نیز هرگز فراموش شدنی نیست.

وی با تأکید بر اینکه ضروری است که در جامعه امروز تفکر بسیجی را در بین خودمان تکریم، حفظ و مقام و جایگاه آن را گرامی بداریم اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج حسین همدانی با انتقال تفکر بسیجی به سوریه و عراق توانستند داعش را شکست دهند  که باید نسبت به ترویج این تفکر اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ 3140/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا