سمنان

تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی استان سمنان امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی استان سمنان امضا شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،محمدرضا باقری با اعلام این خبر افزود: این تفاهم‌نامه با هدف ارتقاء توانمندی صنایع کوچک و متوسط و بهره‌برداری مناسب از فرصت‌های بین‌المللی در راستای توسعه فعالیت آن‌ها از طریق گسترش همکاری‌ها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع ظرفیت و امکانات موجود است.

وی ادامه داد: همکاری مشترک در سایر برنامه‌های توانمندسازی و حمایتی صنایع کوچک بین شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

باقری بیان کرد: همکاری برای جلب مشارکت کارفرمایان بزرگ و پیمانکاران در داخل و خارج از کشور، استفاده موثر و مناسب از ظرفیت تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: همکاری مشترک در سایر برنامه‌های توانمندسازی شبکه سازی و حمایتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط و نیز ایجاد میز صنعت و استان با هدف ارائه مشاوره‌های تخصصی به صنعتگران استان سمنان از دیگر موضوعات این تفاهم نامه همکاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: ارائه فضاهای آموزشی زیر مجموعه اتاق به واحدهای صنعتی، مشاورین عضو کلینیک کسب و کار، و حمایت مالی و معنوی از پذیرش هیات‌های تجاری خارجی و اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور و همچنین اخذ غرفه و بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی از جمله تعهدات طرفین است.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار دارد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا