سیاسی

تعداد رای و درصد آرای نماینده ای که به نیابت از مردم برای فوتبال ملی نسخه پیچی می کند

به گزارش recive ماجرا از آنجا آغاز شد که احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس ، اخیرا در شبکه خبر (ببینید ) که برای بررسی دلایل حذف استقلال و پرسپولیس با حضور مصطفوی و صدری روی خط تلفن آمده بود،در شروع صحبتها درباره رییس فدراسیون فوتبال و تحقیق و تفحص درباره ماجراهای مربوط به اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال صحبت کرد و از کلمه «سخیف» در توصیف برخی اظهارات شهاب‌الدین عزیزی خادم استفاده کرد که این عبارت باعث عصبانیت مصطفوی شد و در ادامه اظهارات تندی بین آنها رد و بدل شد.

تعداد رای و درصد آرای نماینده ای که به نیابت از مردم برای فوتبال ملی نسخه پیچی می کند

مصطفوی که از بازیکنان فوتبال بازنشسته اهل ایران است، در تیم‌های تهران جوان، تاج و پرسپولیس و همچنین تیم ملی فوتبال ایران سابقه ی بازی دارد. او در آغاز فصل ۸۷–۸۸ لیگ برتر،مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس بود ،بلافاصله پس از بخش اول حرفهای راستینه، بحث را در دست گرفت و گفت:وآقای راستینه می‌گوید مجلس وارد این جریان شد.همه درد ما ورود سیاست به فوتبال است.شما چطور به خودت اجازه می‌دهی به رییس فدراسیون می‌گویی سخیف؟ . همچنین هنگامی که راستینه گفت : «از معاون حقوقی وزیر ورزش خواسته‌ام مشکل را حل کند»، مصظفوی خطاب به او گفت «مگر شما چکاره‌اید که تماس بگیرید؟!» .  

مصطفوی همچنین به راستینه توصیه کرد به عنوان نماینده مجلس ، «به جای مسائل ورزشی باید به فکر آب و نان مردم باشد!». 

احمد راستینه  از مجموع ۱۳۱۹۷۶ نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه شهرکرد،۳۵۸۷۹ رای کسب کرده و در مجموع ۲۷درصد آراء واجدان شرایط رای  این حوزه کم جمعیت  را نمایندگی می کند مشاجره راستینه با مصطفوی و سخن گفتن او از موضع بالا و به نیابت از مردم، بدون رعایت ادب،  واکنش طرفداران  فوتبال وحتی لفکارعمومی را درپی داشت. 

سرهنگ  احمد راستینه ،  پیش از حضور در مجلس معاون بازرسی سپاه چهارمحال و بختیاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان و مسئول اولین مرکز رشد خلاقیت و فناوری بسیج استان بوده است . 

یکبار دیگر هم صحبت‌های راستینه درباره ورزش جنجالی شده بود. او در انتقاد از لباس زنان فوتبالیست ایرانی گفته بود «به عنوان مسئول کمیته تربیت بدنی حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و به مسئولان ذی ربط تذکر شدید می‌دهم و خواستار اصلاح این رویه هستیم و می‌خواهیم که گزارش این اصلاح را به ما بدهند. کسانی که کوتاهی کرده‌اند حتما باید طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.»

بیشتر بخوانید : 

ببینید | حمله داریوش مصطفوی با احمد راستینه: تعجیب می‌کنم شما نماینده مجلس هستید!

ببینید | جدال شدید داریوش مصطفوی با عضو کمیسیون مجلس در برنامه زنده: درد ما ورود سیاست به فوتبال است

غلط زندگی می‌کنیم چون شما نماینده ما هستید!

21213

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا