اجتماعی

تشدید بارش‌ها در استان تهران

تشدید بارش‌ها در استان تهران

به گزارش خبرگزاری recive و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با توجه به گذر امواج بارشی بطور متناوب شاهد آسمانی ابری تا نیمه ابری  همراه با بارش باران  و در نیمه شمالی استان باران توام با برف مورد انتظار است.

بر این اساس، از بعد ازظهر دوشنبه تا بعد ازظهر سه شنبه با ادامه و تشدید فعالیت سامانه سرد بارشی آسمان تمام ابری همراه با وزش باد و بارش باران برای اکثر مناطق استان پیش بینی می شود.

همچنین با نفوذ این سامانه کاهش محسوس دما در استان همراه با یخبندان در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه های فیروزکوه با ۷.۵ میلی متر، لواسان با  ۶.۸ و شمیرانات با  ۶.۶ میلی متر بیشترین بارندگی ها را به ثبت رسانده اند.

میزان بارندگی در ایستگاه های دیگر به ترتیب دماوند ۴.۳، آبعلی ۴.۱، چیتگر و ژئوفیزیک با ۳ میلی متر، شهریار ۱.۸، ورامین ۱ و فرودگاه های مهر آباد و امام خمینی با  ۰.۸ میلی متر به ثبت رسیده است.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۱۰ و ۲، یکشنبه ۹ و ۳، دوشنبه ۹ و ۱، سه شنبه ۵ و ۲- و سه شنبه ۸ و ۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 در ۲۴ ساعت گذشته ورامین با دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با منفی هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان تهران بودند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی هفتگی آب و هوای آذربایجان شرقی: یک نیمه آلوده، یک نیمه هوای پاک

کولاک، سرما و برف در راه ۸ استان

۴٧231

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا