اخبار ورزشی

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی

خبرورزشی –

تیم ملی فوتبال ایران باید در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف کره جنوبی برود و میزبان این تیم است.

در دروازه ایران مثل همیشه علیرضا بیرانوند بازی می‌کند و به دنبال ثبت چهارمین کلین شیت در این دوره از مسابقات است. در مرکز خط دفاعی هم زوج ثابت شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی بازی خواهند داشت و در سمت چپ و راست هم با توجه به عملکرد دیدارهای گذشته به نظر می‌رسد اسکوچیچ به زوج صادق محرمی و امید نورافکن رسیده باشد. خط هافبک تیم ملی شامل دو بازیکن دفاعی می‌شود که احتمالا احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی هستند و جلوتر از این دو نفر وحید امیری متمایل به چپ بازی می‌کند و علیرضا جهانبخش که ستاره ایران در دو بازی قبلی بوده در سمت راست بازی خواهد کرد. در خط حمله هم زوج موفق طارمی – آزمون بازی می‌کنند.

روی نیمکت ایران در نفراتی مثل قدوس، حاج صفی، قلی زاده، قایدی و انصاری فرد وجود دارند که می‌توانند گزینه های تعویض باشند. 

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، امید نورافکن، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سردار آزمون، مهدی طارمی

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا