اخبار ورزشی

ترکیب آشفته پرسپولیس در دربی ۹۸

ترکیب آشفته پرسپولیس در دربی ۹۸

به گزارش خبرگزاری recive؛ در ترکیب دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۸، تغییرات مختلفی رخ داده بود که همین موضوع باعث شد تا سرخابی ها نظم و تمرکز همیشگی را نداشته باشند و آشفتگی در بازی آن ها دیده شود.
در پرسپولیس، یحیی گل محمدی بازیکنان اصلی اش در این فصل، مانند سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، مهدی عبدی، حامد لک و هنانوف را نیمکت نشین کرده بود. این در حالی است که کامیابی نیا و حسینی، بازیکنان دربی باز قرمزها هستند که مطمئنا تجربه آن ها در این بازی مهم می توانست به داد یحیی برسد، از طرفی حامد لک اگر چه در بازی های اخیر ضعیف بود اما مطمئنا می توانست عملکرد بهتری نسبت به گوهری داشته باشد چرا که گوهری جوان، تجربه بازی در چنین جوی را نداشت و حضور تماشاگران هم کار را برایش سخت تر کرده بود. تا جایی که او توپ های معمولی را هم دو ضرب می گرفت و استرس بالایی داشت.
از سوی دیگر، مهدی عبدی این فصل با ۷ گل بهترین گلزن قرمزها بوده و در غیاب آل کثیر، گل های سرنوشت سازی به ثمر رسانده است. او که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد، در اقدامی عجیب به نیمکت زنجیر شده بود و تمیروف به میدان رفت که موقعیت های مسلمی را از دست داد.
گزارش کامل را اینجا بخوانید.
۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا