سمنان

ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های بلند تمام شهدای انقلاب اسلامی ضروری است

ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های بلند تمام شهدای انقلاب اسلامی ضروری است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،علی اکبر ابراهیمی امروز چهارشنبه دردیدار با حسن معینیان جانباز 20 درصد و برادر شهید گرانقدر «زین العابدین معینیان» ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا با بیان اینکه باید در حفظ و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های بلند تمام شهدای معزز انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و مدافعان حرم کوشا باشیم گفت: بایستی بر امر تولید و نشر این آثار از طریق کتاب و دیگر تولیدات مکتوب غافل نشویم.

مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد ضمن قدردانی از فعالیتهای فرهنگی این جانباز در زمینه تالیف و تدریس و ادبیات جنگ افزود: این فعالیت ها ماندگار خواهد بود.

حسن معینیان جانباز ۲۰ درصد، برادر شهید گرانقدر «زین‌العابدین معینیان» و راوی دفاع مقدس در این دیدار گفت: بایدتمام جامعه ایثارگری خاطرات شهدا را به صورت مصاحبه و کتبی ارائه کنند چرا که نسل آینده نیازمند است.

وی با تأکید براینکه اگر ما خاطرات و جانفشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را به خوبی تعریف نکنیم بدانید که دشمن آنها را تحریف خواهد کردادامه داد: وفیق ۹۹۲ روز حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را دارم. پس از پایان دفاع مقدس تاکنون در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و پایگاه‌های بسیج و مراسمات گوناگون روایتگری کرده‌ام.

معینیان جوانان را سرمایه عظیم و امید آینده کشور اسلامی ایران دانست وافزود: باید با رویی باز و گشاده آنان را با دین مبین اسلام، اصل ولایت مطلقه فقیه و حقایق و وقایع آشنا کنیم به طوریکه باور کنند مطالبی را که بیان می‌کنیم صحت دارد تا آمادگی شیندن آن را داشته باشند.

حسن معینیان نویسنده کتاب کشکول و خاطرات شهدا(مردان آسمانی) هستند ودو کتاب نهضت پایدار و دوستی خاندان اهل بیت (ع) وی در دست چاپ است.

۴۶

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا